🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44678.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر از دستگاه مورد استفاده در کالیبراسیون نمایشگر آیفون ها

چهار سال پس از تولید دستگاه های مورد استفاده در تعمیر و تعویض نمایشگرهای آسیب دیده آیفون ها، امروز بالاخره این شرکت کالیفرنیایی تصمیم گرفته تا امکان استفاده از آنها را برای کمپانی های شخص ...

چهار سال پس از تولید دستگاه های مورد استفاده در تعمیر و تعویض نمایشگرهای آسیب دیده آیفون ها، امروز بالاخره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این شرکت کالیفرنیایی تصمیم گرفته تا امکان استفاده از آنها را برای کمپانی های شخص ثالث هم مهیا کند. این بدان معناست که از این پس کاربران می توانند در فروشگاه های دیگر نظیر بست بای، انتظار تعمیراتی در سطح استانداردهای اپل را داشته باشند.

در همین رابطه امروز رویترز به نقل از مدیران کمپانی کالیفرنیایی نوشته که تا پایان سال 2017 میلادی، دستگاه مورد نیاز برای تعمیر صفحه نمایش های آسیب دیده آیفون ها در اختیار حدود 400 فروشگاه معتبر در 25 کشور دنیا، قرار خواهد گرفت.

گفتنی است اپل تاکنون طراحی ابزار مورد اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را به صورت محرمانه نگه داشته و آن را از دید نگاه های کنجکاو دور کرده است اما امروز در نهایت امکان عکسبرداری از مراحل مختلف فرآیند تعمیر را مهیا نموده. باید گفت با وجود آنکه تعویض نمایشگر به خودی خود امری نه چندان پیچیده است، دستگاه مورد بحث طوری طراحی شده تا از کالیبراسیون صحیح صفحه نمایش اطمینان حاصل کند. در واقع از این طریق امکان جایگزینی Touch ID بدون از کار افتادن تلفن همراه مهیا می شود.

در ادامه از شما دعوت می شود تا تصاویر یاد شده را تماشا کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone