🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21975.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

طراحی جدید و جذاب؛ هدیه ویندوز 10 بابت یک میلیارد نفری شدن سیستم عامل [تماشا کنید]

پانوس پانای، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت ساعاتی پیش با انتشار ویدیوی جذابی اعلام کرده که ویندوز 10 حالا از یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا میزبانی می‌کند. مایکروسافت برای سهیم کردن کاربران در شادی این ...

پانوس پانای، مدیر ارشد محصولات مایکروسافت ساعاتی پیش با انتشار ویدیوی جذابی اعلام کرده که ویندوز 10 - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حالا از یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا میزبانی می‌کند. مایکروسافت برای - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سهیم کردن کاربران در شادی این اتفاق مهم، ویدیویی از - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری جدید ویندوز 10 نیز منتشر کرده که محیط سیستم عامل را جذاب‌تر و - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دلنشین‌تر از - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همیشه به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

ظاهرا در طراحی جدید ویندوز 10 نوار ابزار دستخوش - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تغییرات بزرگی شده و آیکن بعضی اپلیکیشن‌ها مثل فایل اکسپلورر، ماشین حساب و Photos متحول می‌شوند. اما بیشترین تغییرات را در منوی استارت می‌بینیم که تنوع رنگ‌ در آن به حداقل رسیده و ظاهر سنگین‌ و شکیل‌تری پیدا کرده است. این تغییرات را احتمالا به این زودی‌ها در ویندوز 10 نمی‌بینیم اما همین که مایکروسافت برای بهینه‌سازی رابط - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربری فعلی تلاش‌هایی انجام داده برای بسیاری می‌تواند امیدوارکننده باشد.

ویندوز 10 همیشه به خاطر رابط کاربری - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - غیرمنسجم و آشفته‌اش مورد انتقاد کاربران بوده اما حالا با رونمایی از این تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی که در زبان طراحی Fluent Design انجام گرفته می‌توان امیدوار بود که - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربران ارتباط بیشتری با این سیستم عامل برقرار کنند. مایکروسافت با انتشار ویدیو از تاریخ اعمال این تغییرات هیچ سخنی به میان نیاورده. بنابراین فعلا باید به تماشای ویدیو بسنده کرده و به انتظار - تعمیرات جارو برقی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - انتشار به‌روزرسانی‌های بعدی ویندوز 10 بنشینیم.

ویدیوی منتشر شده از مایکروسافت را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone