🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44674.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت علامت تجاری Direct Reality را به ثبت رساند

روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که واقعیت مجازی بخشی از کنفرانس خبری اش در E3 2017 نخواهد بود. با این حال، چند روز پیش آن ها علامتی تجاری تحت عنوان «Direct Reality» ثبت کرده اند ...

روز گذشته مایکروسافت اعلام کرد که واقعیت مجازی بخشی از کنفرانس خبری اش در E3 2017 نخواهد بود. با این حال، چند روز پیش آن ها علامتی تجاری تحت عنوان «Direct Reality» ثبت کرده اند که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با بازی های ویدیویی ارتباط مستقیمی دارد.

بر اساس این اسناد، Direct Reality یا واقعیت مستقیم ارتباط میان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بازی های ویدیویی و اپلیکیشن های هولوگرافیک را برقرار می کند. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد که آیا ارتباطی با هولولنز یا دستگاه های واقعیت ترکیبی وجود دارد یا خیر.

حتی بعید به نظر می رسد که چنین علامتی با کنسول ها ارتباط داشته باشد اما زمان بندی برای ثبت این نام (درست چند روز قبل از E3 2017) کمی مشکوک به نظر می رسد.

طی چند ماه گذشته، مایکروسافت دیوایس های واقعیت ترکیبی متعددی نظیر هولولنز و Windows Mixed - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Reality معرفی کرد تا همه بتوانند از تجربه این فناوری نو بهره ببرند. احتمالا واقعیت مستقیم هم یک هدست واقعیت مجازی ساده با نامی متفاوت باشد.

با همه این تفاسیر و ادعاهای مایکروسافت، باید دید که هفته آینده مایکروسافت در کنفرانس خود چه محصولاتی را در کنار اسکورپیو معرفی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone