🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  5. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44675.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مریخ نورد جدید ناسا با ظاهری شبیه به بَت موبیل به نمایش گذاشته شد

معمولاً خودروسازان پیش از تولید محصول جدید، یک پیش نمونه یا مدل «کانسپت» از آن را برای دریافت بازخورد و همچنین اثبات تکنولوژی می سازند. حالا سازمان ملی هوافضای آمریکا (ناسا) نیز از همین ایده ...

معمولاً خودروسازان پیش از تولید محصول جدید، یک پیش نمونه یا مدل «کانسپت» از آن را برای دریافت بازخورد و همچنین اثبات تکنولوژی می سازند. حالا سازمان ملی هوافضای آمریکا (ناسا) نیز از همین ایده استفاده کرده و یک مریخ نوردِ کانسپت را در - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معرض دید عموم قرار داده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

برنامه تابستان مریخی برای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آگاهی مردم از فعالیت های ناسا طراحی شده است

البته مریخ نورد مورد بحث قرار نیست واقعاً برای ماموریت های فضایی و اکتشافات در سیاره سرخ به کار گرفته شود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما، طراحی جذاب و چشمگیر آن می تواند توجه مردم را به فعالیت های ناسا جلب کند. خودرو مذکور در راستای برنامه «تابستان مریخی» ناسا و در مرکز فضایی کندی به نمایش گذاشته شده است.

مریخ نورد مذکور توسط تیم «Parker Brothers Concepts» -همان تیمی که یک نسخه از خودروی «تامبلر» بتمن را ساخته بود- - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طراحی شده و به نظر می رسد تجربه قبلی آنها، در دیزاین خودروی شش چرخ ناسا هم مؤثر بوده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بر اساس اظهارات ناسا، این مریخ نورد الکتریکی بوده و انرژی خود را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از طریق پنل های خورشیدی و باتری 700 ولتی تامین می کند. همچنین داخل خودرو به دو بخش مجزا تقسیم می شود که قسمت جلو برای حرکت و ماموریت های اکتشافی مورد استفاده قرار گرفته و در قسمت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عقب، یک آزمایشگاه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سیار مجهز قرار خواهد گرفت.

ناسا تصریح کرد قرار نیست طرح مورد بحث دقیقاً با همین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشخصات راهی مریخ شود و در ضمن در مراحل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طراحی و تولید کانسپت، هیچ هزینه ای از محل پول مالیات دهندگان تامین نشده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مریخ نورد ناسا تا حد زیادی شبیه به آثار علمی-تخیلی سینماست اما با این حال، وظیفه اصلی خود یعنی جلب توجه مردم را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به خوبی انجام داده و قرار است در هفته های - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آتی، طی یک تور آموزشی در سواحل شرقی آمریکا به نمایش گذاشته شود.

در این بین مریخ نورد بعدی و اصلی ناسا سال 2020 روی سیاره سرخ فرود خواهد آمد و برای یافتن نشانه هایی از حیات میکروبی قدیمی، در مریخ به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جست و جو پرداخته و نمونه هایی را برای بازگشت احتمالی به زمین جمع آوری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone