🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24615.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لپ تاپ ایسر سوئیفت ۳ با سخت افزار جدید به روز شد؛ اینتل و AMD در یک قاب

ایسر هم مانند دیگر هم وطن تایوانی خود با توپ پر به نمایشگاه CES آمده است. این کمپانی برای کاربرانی که به لپ تاپ‌های باریک با دوام باتری بالا و نمایشگرهای با کیفیت علاقه دارند، ...

ایسر هم مانند دیگر هم وطن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تایوانی خود با توپ پر به نمایشگاه CES آمده است. این کمپانی برای کاربرانی که به لپ تاپ‌های باریک با دوام باتری بالا و نمایشگرهای با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کیفیت علاقه دارند، سوئیفت ۳ را پیشنهاد می‌کند.

این کمپانی برای این که دل هر دو سازنده پردازنده دنیای تکنولوژی را به دست بیاورد، سوئیفت ۳ را در دو مدل با پردازنده نسل دهم اینتل و پردازنده تازه معرفی شده رازین ۷ سری ۴۷۰۰ به بازار عرضه می‌کند. نسخه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینتلی این لپ تاپ می‌تواند به بالاترین پردازنده شرکت پرآوازه آمریکایی یعنی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Core i7- 1065G7 مجهز شود. نسخه AMD آن نیز از جدیدترین پردازنده ۸ هسته‌ای رایزن ۴۷۰۰ بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان

سوئیفت ۳ از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۱۴ اینچی آن نیز در بدنه‌ای با ضخامت ۱۶.۵ میلیمتری جای گرفته و باعث شده تا کل لپ‌تاپ تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن داشته باشد. ایسر برای استفاده حداکثری از پنل جلویی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این لپ‌تاپ، حاشیه‌های نمایشگر را به ۴.۳۷ میلی‌متر رسانده تا طراحی مدرنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

ایسر اما به این بسنده نکرده و توانسه قابلیت ویندوز هلو و روشن کردن لپ تاپ به کمک فرامین صوتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را در این فضای کم نیز جای دهد. از همه مهم‌تر سوفت ۳ برچسب پروژه آتنا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را نیز دریافت کرده و این بدان معنا خواهد بود که این لپ تاپ از پورت تاندربولت ۳، به همراه وای فای ۶ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نمایشگری با مصرف پایین بهره‌مند خواهد شد.

قیمت پایه لپ تاپ سوئیفت ۳ با پردازنده رایزن ۶۰۰ دلار و نسخه اینتلی آن از ۷۰۰ دلار شروع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone