🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44677.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

22 توزیع کننده چینی به اتهام فروش اطلاعات کاربران آیفون در بازار سیاه دستگیر شدند

پلیس منطقه چجیانگ کشور چین، به تازگی 22 توزیع کننده را دستگیر و آنها را به فروش اطلاعات کاربران آیفون به هرکسی که حاضر به پرداخت مبالغی بابت آنها باشد متهم کرده است. این افراد ...

پلیس منطقه چجیانگ کشور چین، به تازگی 22 توزیع کننده را دستگیر و آنها را به فروش اطلاعات کاربران آیفون به هرکسی که حاضر به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پرداخت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مبالغی بابت آنها باشد متهم کرده است. این افراد ظاهراً به دیتابیس داخلی اپل دسترسی داشته اند و اطلاعاتی مانند Apple ID ها و شماره های تلفن را به دست می آورده اند.

قیمت اطلاعات غیرقانونی کاربران، بین 10 الی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 180 یوان متغیر بوده است؛ یعنی چیزی بین 1.50 الی 26 دلار. گفته می شود که این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توزیع کننده پیش از مداخله پلیس، درآمدی 50 میلیون یوانی (برابر با 7.36 میلیون دلار) کسب کرده اند. هنوز گزارشی درباره اکانت ها و دستگاه های به خطر افتاده منتشر نشده و نمی دانیم آیا افرادی که خارج از خاک چین هم زندگی می کنند قربانی این افشای اطلاعات بوده اند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - یا خیر.

اپل همواره یکی از مهم ترین نقاط قوت خود را محرمانگی و امنیتی دانسته است که برای مشتریان فراهم می آورد؛ اما حالا این سوال مطرح شده که این توزیع کنندگان چرا و چطور به دیتابیس کمپانی دسترسی داشته است. ضمناً کشور چین از مدت ها قبل، شاهد بازار سیاهی برای Apple ID - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ها بوده که معمولاً با روش های فیشینگ، توسط هکرها ربوده می شوند.

اوایل سال جاری میلادی، گروهی به نام «Turkish Crime Family» از اپل باج خواهی کرد و گفت ضمن دسترسی داشتن به صدها میلیون اکانت اپل، قادر به پاک کردن اطلاعات آیفون ها و آیپدها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است. اگرچه این هکرها بعداً از دریافت پول درخواستی خود خبر دادند، اپل اصرار ورزید که سرورهایش دچار رخنه نشده اند و اطلاعات اکانت ها از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طریق سرویس های شخص ثالثی که پیشتر به خطر افتاده بوده اند به دست آمده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone