🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25668.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سرویس های ادوبی بار دیگر به شهروندان ونزوئلا ارائه می شوند

بعد از آنکه ادوبی مجوزهای لازم برای ادامه حضورش در ونزوئلا را از دولت ترامپ دریافت کرد، حالا کاربران ونزوئلایی می توانند بار دیگر به سرویس های آن از قبیل فتوشاپ و ایلاستریتور دسترسی پیدا ...

بعد از آنکه ادوبی مجوزهای لازم برای ادامه حضورش در ونزوئلا را از دولت ترامپ دریافت کرد، حالا کاربران ونزوئلایی می توانند بار دیگر به سرویس های آن از - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - قبیل فتوشاپ و ایلاستریتور دسترسی پیدا کنند.

اعلام این خبر پس از یک ماه عدم حضور ادوبی در این کشور صورت می گیرد که به خاطر تحریم های دولت ترامپ رخ داد و به موجب آن حساب های کاربری شهروندان ونزوئلائی در کلیه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - سرویس های ارائه شده توسط ادوبی به حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - تعلیق در‌آمد.

در بیانیه خبری ادوبی پیرامون بازگشت آن به ونزوئلا آمده است:

ما بعد از مذاکره با - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - دولت آمریکا مجوز ارائه محصولات و خدمات رسانه های دیجیتال خود در ونزوئلا را دریافت کردیم. به لطف این اتفاق ما حالا می توانیم به مشتریان خود اطلاع دهیم که دسترسی آنها به Creative Cloud و پرتفوی Document Cloud مجددا برقرار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - می شود و بار دیگر میتوانند از کلیه محتوای خود در این اکانت ها استفاده نمایند.

ادوبی در ابتدا اعلام کرده بود که سرویس های رایگان آن از جمله Behance دیگر در ونزوئلا قابل دسترس نیستند و به موجب فرمان ریاست جمهوری آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - امکان آنکه وجوه پرداختی کاربران را به آنها عودت دهد وجود ندارد. این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - دو روز بعد سیاست های خود را به روز رسانی کرد و اعلام نمود که ونزوئلایی ها همچنان می توانند به Behance دسترسی داشته باشند و تا پایان ماه پول آنها را پس خواهد داد. ادوبی همچنین امروز را به عنوان آخرین مهلت ونزوئلایی ها برای دریافت بکاپ از فایل هایشان روی حساب های کاربری Creative Cloud - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - اعلام کرده بود اما براساس بیانیه جدید برای دلجویی از کاربران این اکانت ها، ۹۰ روز دیگر برای استفاده رایگان از خدمات ادوبی در اختیار آنها قرار می گیرد.

در مورد کاربرانی هم که پیشتر اکانت های خود را لغو کرده بودند و وجوه پرداختی شان را پس گرفته بودند ادوبی تا اواسط آبان ماه با آنها تماس میگیرد تا در رابطه با تجدید اشتراکشان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - اطلاعات لازم را در اختیارشان بگذارد.

این خبر در حالی منتشر می شود که جمعه پیش مشخص شد ۷.۵ میلیون حساب کاربری  Creative Cloud هک شدند و دیتای مربوط به مشتریان آنها از جمله آدرس ایمیل، شماره شناسایی و اطلاعات اشتراک آنها لو رفت. البته در جریان این اتفاق هیچگونه پسورد یا اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر خمام استان گیلان - پرداختی فاش نشد اما همچنان احتمال ترتیب داده شدن حملات فیشینگ علیه قربانیان این اتفاق وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوردخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** اجاق گاز و فر سینجر SG-TF-12W شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone