🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25669.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تیم کوک بی سر و صدا عکس پروفایلش را در توییتر تغییر داد

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل عرضه ایرپاد پرو را با تغییر تصویر پروفایل خود در توییتر جشن گرفت. دقایقی پس از معرفی ایرپاد پرو برخی از کاربران توییتر متوجه شدند تیم کوک تصویر پروفایل خود را ...

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - عرضه ایرپاد پرو را با تغییر تصویر پروفایل خود در توییتر جشن گرفت.

دقایقی پس از معرفی ایرپاد پرو برخی از کاربران توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - متوجه شدند تیم کوک تصویر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - پروفایل خود را در این سایت تغییر داده است. در نگاه اول، تغییری در تصویر جدید در مقایسه با عکس قبلی به چشم نمی خورد و حتی در نوع لبخند زدن و لباسی که کوک بر تن کرده تغییری حس نمی شود. اما اگر خوب به گوش های کوک دقت کنید متوجه ایرپاد پرو می شوید:

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان

معلوم نیست مدیرعامل اپل تصویر پروفایل خود را قبل از رونمایی رسمی از ایرپاد پرو تغییر داده یا پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - آن، ولی تشخیص این محصول با اسپیکر مربعی مشکی رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - در پشت ایرفون ها کار ساده ای است چون این طراحی در نسل های قبلی ایرپاد به کار نرفته بود.

روز گذشته اپل به طور ناگهانی از جدیدترین ایرفون پریمیوم بیسیم خود به نام ایرپاد پرو رونمایی کرد. این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - با طراحی جدید و قابلیت حذف نویز به قیمت 250 دلار از فردا (8 آبان) به بازار عرضه شده و هم اکنون از سایت اپل قابل پیش خرید است.

اپل در بدنه ایرپاد پرو میکروفون هایی را قرار داده که صداهای مزاحم محیط را تشخیص می دهند و سپس ایربادها عملیات حذف نویز را انجام می دهند. فناوری حذف نویز در این محصول با نرخ 200 بار در ثانیه با صدای محیط تطبیق پیدا می کند.

ایرپاد پرو از قابلیتی به نام «اکولایزر انطباقی» بهره می برد که به طور اتوماتیک - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر فومن استان گیلان - موزیک را با توجه به شکل گوش کاربر تنظیم می کند و به لطف سرگوشی های انعطاف پذیر به خوبی درون گوش ها جای می گیرد.

از دیگر ویژگی های ایرپاد پرو می توان به پشتیبانی از شارژ بیسیم و فرامین صوتی دستیار هوشمند سیری، مقاومت در برابر عرق و آب، 4.5 شارژدهی با یک بار شارژ و دوام یک روزه به کمک قاب شارژ اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone