🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38426.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دبیر شورای فضای مجازی: رشد تلگرام در کشور طبیعی نیست

پیش‌تر رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفته بود که اگر این سازمان به این نتیجه برسد که لزوم فیلترینگ تلگرام وجود دارد، این کار را انجام می‌دهند،. وی امروز در ادامه حملات خود به پیام‌رسان ...

پیش‌تر رئیس مرکز ملی فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گفته بود که اگر این سازمان به این نتیجه برسد که لزوم فیلترینگ تلگرام وجود دارد، این کار را انجام می‌دهند،. وی امروز در ادامه حملات خود به پیام‌رسان تلگرام، رشد و گسترش این شبکه پیام‌رسان را در کشور مورد هدف قرار داده و آن - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را در جامعه ما غیرطبیعی دانست. این صحبت‌ها - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در حالی مطرح می‌شود که به تازگی یکی از نمایندگان مجلس نیز خبر از به تصویب رسیدن فیلترینگ تلگرام در این مرکز داده است.

«ابوالحسین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فیروزآبادی» تاکید کرد که این مساله باعث بروز خطرات جدی شده است. به گفته وی جرائم در این شبکه در حال افزایش است، اغلب این جرائم غیرقابل پیگیری هستند در شرایطی که مسئولیت‌پذیری در این فضا وجود ندارد.

فیروزآبادی چندی پیش در همایش علمی تخصصی افتا با عنوان «کلان داده اینترنت اشیاء» شرکت داشت و در این مراسم از مزایای اینترنت اشیا و دوران وب - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ۴ سخن به میان آورد. به گفته او درمرکز ملی فضای مجازی از حدود ۲۴ دستگاه دعوت شده تا در این رابطه اصولی را تدوین کنند:

«شهرهای بزرگ شکل گرفته و - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - باید بهره - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - وری در همه حوزه‌ها افزایش پیدا کند و شهر هوشمند داشتن مستلزم iot است بنابراین اگر مصرف انرژی را کنترل کنید می‌توانید پاسخگوی جمعیت باشید اگر بتوانید ترافیک و آلودگی و سایر پارامترهای سلامتی مردم و آموزش و پرورش را دارای نظام هوشمند کنید می توانید شهر را مدیریت کنید ورفت وآمد شهرها را با مترو و اتوبان نمی توان مدیریت کرد و حکمرانی خوب در کشور ما در نحوه پردازش بیگ دیتاها است. اگر توانستیم از داخل بیگ دیتا دانش تولید کنیم کشور توسعه یافته است.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
تیتر جالبی که روزنامه طنز بی‌قانون در قبال صحبت‌های فیروز آبادی منتشر کرد

البته او باور دارد که ایران هنوز در دوره پیش از اینترنت اشیا مانده و در آن درجا می‌زند. فیروزآبادی تاکید می‌کند که بعد از دوران الکترونیکی شدن وارد دوران فضای مجازی شدیم و اما هنوز در دوران پیش از فضای مجازی یعنی دوران الکترونیکی بازمانده‌ایم و نتوانستیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن را - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به نهایت برسانیم:

« با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ایجاد Big Data انقلاب صنعتی چهارم اتفاق افتاد .در واقع انقلاب صنعتی اول موتور بخار - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بودباآغاز تولید انبوه انقلاب دوم صنعتی رخ داد و با ورود کامپیوتر بحث انقلاب اطلاعاتی مطرح شد و الان انقلاب چهارم مطرح است انقلاب مبتنی بر هوشمند ی نظام های شبکه ای به نام IoT و وقتی نظام های شبکه ای هوشمند شود Big Data داده های عظیم هم به دست می آید و بسیاری از هوشمندی ها در پردازش Big Data ها صورت می گیرد.»

فیروز آبادی از موضوع داغ این روزها یعنی پیام‌رسان‌های بومی نیز غافل نمانده و معتقد است که با تقویت پیام‌رسانهای بومی و تصویب قوانین - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مهم در حوزه فضای مجازی باید شرایطی فراهم کرد که کاربران ایرانی بدون نیاز به فیلتر کردن تلگرام از آن به پیام‌رسانهای ایرانی مهاجرت کنند.:

«پیام‌رسان سکویی برای ارائه سرویس و خدمات به مردم است. پیام‌رسان‌های داخلی اگر بخواهند توسط مردم پذیرفته و مورداستفاده واقع شوند، باید خدماتشان پایداری داشته باشد و خدمات اضافه‌تری ازآنچه که پیام‌رسان‌های خارجی ارائه می‌دهند را عرضه کنند.»

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

دبیر شورای فضای مجازی باور دارد که با حمایت آگاهانه ملت باید به سمت خودکفایی در حوزه ICT باید رفت. وی از دغدغه‌ای که پیش‌تر درباره آن گفته بود یعنی «لوله‌کشی خارجی‌ها شدن» گفت و تاکید کرد که آمریکایی‌ها دنبال تسلط بر مسایل مختلف این حوزه در کشور هستند:

«آمریکایی‌ها دورخیز کردند که پلتفرم‌های بزرگ را مثل سلامتی، آموزش، بانک و سایر پلتفرم‌های بزرگی که همه به آن دسترسی دارند را در انحصار خودشان قرار بدهند و خدمات Cloud و CDN و سخت‌افزار نیز در انحصار چند شرکت بزرگ آمریکایی است که ما در این حوزه‌ها خودکفایی نداریم مصرف‌کننده هستیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone