🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22203.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دوربین اوپو فایند X2 پرو در صدر لیست DxOMark؛ زنگ خطر برای رقبا

تنها یک روز از معرفی اوپو فایند X2 پرو می‌گذرد و این گوشی توانسته به صدر لیست بهترین گوشی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری سایت معروف DxOMark برسد. گوشی جدید کمپانی چینی توانسته با امتیاز ۱۲۴ به ...

تنها یک روز از معرفی اوپو فایند X2 پرو می‌گذرد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی - و این گوشی توانسته به صدر لیست بهترین گوشی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری سایت معروف DxOMark برسد. گوشی جدید کمپانی چینی توانسته با امتیاز ۱۲۴ به صدر لیست این سایت برود و رقبای خود را کنار زند.

برای درک بهتر این امتیاز باید بگوییم تنها گوشی دیگری که توانسته این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی - امتیاز را به دست بیاورد، شیائومی می ۱۰ پرو است. دوربین اصلی این گوشی نیز امتیازی همانند اوپو فایند X2 پرو به دست آورده است؛ یعنی ۱۲۴. البته برای مقایسه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی - این گوشی، بهتر است یادآوری کنیم آیفون ۱۱ پرو و گلکسی نوت ۱۰ پلاس امتیاز ۱۱۷ را به دست بیاورند. البته لازم به ذکر است که این سایت دوربین سلفی و کیفیت صدابرداری اوپو فایند X2 پرو نیز را بررسی می‌کند، اما امتیاز‌های این دو هنوز منتشر نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی

در تصویر فوق تفاوت عکاسی اوپو فایند X2 پرو را با می ۱۰ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را مشاهده کردید، ولی باید کمی دقت بیشتری کنید تا تفاوت‌ها را از هم تمیز دهید. گفتنی است که همین توجه به جزئیات است که امتیاز این گوشی به بالاترین میزان خود رسانده است. در نهایت سایت DxOMark، از توانایی بزرگ‌نمایی، دقت بوکه، شفافیت عکس‌ها در شب و کیفیت فیلم‌برداری اوپو فایند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی - X2 پرو تمجید کرده می‌کند.

نکته جالب اینجاست که اوپو فایند X2 پرو در تمامی معیارهای فوق، امتیازی برابر یا بیشتر از شیائومی می ۱۰ پرو و آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی - ۱۱ پرو مکس به دست آورده است. تنها جایی که این گوشی نتوانسته همانند همتایان خود برآید، بزرگ‌نمایی مسافت‌های بسیار دور و روی نوشته‌هاست. در هر صورت باید گفت که این دستاوردی بزرگ برای کمپانی اوپو است و در عین حال، زنگ خطری بلند برای دیگر شرکت‌های سازنده گوشی مطرح مانند اپل و سامسونگ؛ چراکه کمپانی‌های چینی به سرعت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر زرندیه استان مرکزی - در حال کم کردن فاصله اساسی‌ترین معیارهای کاربران برای خرید گوشی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone