🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22202.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بانک مرکزی از اجرای طرح ملی پرداخت با کد QR تا پایان اسفندماه خبر داد

بانک مرکزی که پیش‌تر اقداماتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده بود خبر داده که در راستای تسهیل انجام تراکنش‌های کارتی و ارتقاء سطح بهداشت خدمات پرداخت، بحث کیف پول الکترونیک و پرداخت ...

بانک مرکزی که پیش‌تر اقداماتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام داده بود خبر داده که در راستای تسهیل انجام تراکنش‌های کارتی و ارتقاء سطح بهداشت خدمات پرداخت، بحث کیف پول الکترونیک و پرداخت با کد QR را با جدیت بیشتری نسبت به قبل پیگیری خواهد کرد.

بانک مرکزی اعلام کرده که چنین طرحی مدت‌هاست که در حال توسعه بوده و در همین زمینه نیز اقداماتی برای ایجاد زیرساخت از سوی شرکت‌های پرداخت و بانک‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - انجام شده بود و راهکارهایی نیز به مرحله عملیاتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - اجرایی رسیده بود، اما با توجه به لزوم افزایش رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، این موضوع در اولویت بالاتری قرار گرفته است.

بر همین اساس نیز به زودی با اجرای طرح ملی پذیرندگی جامع و یکپارچه پرداخت مبتنی بر کدهای QR، قابلیت پرداخت از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - طریق QR با نرم افزارهای پرداخت سازان بر روی تمامی کارتخوان‌های شرکت‌های پرداخت الکترونیک عملیاتی خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان

«داوود محمد بیگی»، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در گفتگو با  ایبِنا اعلام کرده که جلسات فشرده‌ای برای نهایی سازی الگوی پرداخت از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - طریق کبف پول مبتنی بر کدهای QR برگزار شده است تا مشتریان بتوانند بدون استفاده از کارت بانکی با تلفن همراه و اسکن کردن یک بارکد، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - پرداخت‌های خود را انجام دهند. به گفته محمد بیگی طرح پذیرندگی جامع بارکدهای پرداخت از سوی بانک مرکزی به زودی اجرایی خواهد شد:

«با این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - طرح مشتریان می‌توانند با اسکن کردن بارکد قرار گرفته در هر کدام از شرکت‌های پرداخت الکترونیک در فروشگاه‌ها و پایانه‌های فروشگاهی از طریق تلفن همراه و هر کدام از نرم افزارهای پرداخت ساز (نرم افزارهای موبایلی شرکت‌های پرداخت الکترونیک) عملیات پرداخت را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - بدون تماس با کارت بانکی و کارتخوان با وارد کردن مبلغ و رمز کارت انجام دهند که امنیت و سلامت بالاتری نسبت به پرداخت با کارت بانکی دارد.»

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی چالش بحث یکسان سازی بارکدها و قابلیت پذیرش بارکدهای مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - توسط اپلیکیشن‌های فعال در حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - پرداخت را اصلی‌ترین چالش اجرایی شدن این طرح خوانده و حل شدن آن را منوط به همکاری تمامی شرکت‌های پرداخت الکترونیک می‌داند: « باید زیرساخت‌‎های فنی ایجاد شود که در مرحله آماده سازی نهایی بوده و انتظار بر این است که با توجه به تعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - بانک مرکزی با شرکت‌های PSP و شاپرک، این طرح ملی در روزهای آینده عملیاتی شود.» او زمان دقیقی از مرحله اجرایی شدن این طرح را اعلام نکرده است اما نوید این را داده که این طرح تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - پایان ماه جاری نهایی خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان

به باور محمد بیگی کاهش استفاده از پول نقد و عدم تماس با دستگاه کارتخوان و کارت بانکی به منظور رعایت نکات بهداشتی در شرایط گسترش شیوع - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - ویروس کرونا از اهمیت بسیار بالایی برخودار - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - است. او تاکید می‌کند که بانک مرکزی در حال ترغیب شرکت‌های پرداخت الکترونیک برای افزایش تعداد درگاه‌های پرداخت با کدهای QR و ایجاد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - امکان پذیرش بارکد شرکت‌های دیگر است: «در این طرح تمام شرکت‌های پرداخت الکترونیک که آمادگی داشته باشند قادر هستند تا فعالیت داشته باشند و شرکت‌هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - آمادگی لازم در زمینه زیرساخت نرم افزار پرداخت ساز را ندارند در بازه زمانی مختلف به طرح می‌پیوندند اما هم اکنون آمادگی کامل وجود دارد.»

به گفته محمدی بیگی در وهله اول این طرح تصمیم گرفته تا طرح پذیرندگی جامع کدهای QR بر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - بستر کدهای ثابت QR اجرایی شود تا زمان اجرایی شدن آن جلو بیفتد اما او تصریح کرده که در ادامه روند این طرح «موضوع کدهای دو بعدی یکبار مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت تا امنیت بهتری ایجاد شود و همچنین سقف مبلغ تراکنش بالاتری نیز برای کدهای یکبار مصرف لحاظ خواهد شد.» او سقف مبلغ کدهای QR فعلی را ذکر نکرده اما آن را برای نیاز پرداخت‌های معمول «کافی» دانسته است.

گفتنیست طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - پرداخت با QR CODE جداز از جنبه بهداشتی و تسریع بخشی که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - دارد، می‌تواند به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هیدج استان زنجان - کاهش چشمگیر جرایمی همچون اسکیمینگ و کپی برداری کارت بانکی و سرقت رمز کارت بانکی نیز منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone