🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22199.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۱ میلیارد گوشی و تبلت اندرویدی در معرض هک شدن به خاطر عدم پشتیبانی

بر اساس یک تحقیق جدید، بیش از یک میلیارد گوشی و تبلت اندرویدی به دلیل عدم دریافت به روزرسانی های امنیتی در معرض نفوذ هکرها قرار دارند. شرکت انگلیسی ?Which که حامی حقوق مصرف کنندگان ...

بر اساس یک تحقیق جدید، بیش از یک میلیارد گوشی و تبلت اندرویدی به دلیل عدم دریافت به روزرسانی های امنیتی در معرض نفوذ هکرها قرار دارند.

شرکت انگلیسی ?Which که حامی حقوق مصرف کنندگان است، می گوید 40 درصد کاربران اندروید از نسخه های قدیمی این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - سیستم عامل استفاده می کنند که گوگل دیگر آنها را پشتیبانی نمی کند.

به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - گفته این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - شرکت گوشی هایی که ورژن اندروید آنها 4 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - یا قدیمی تر است، در معرض بیشترین آسیب پذیری قرار دارند. همچنین کاربرانی که نسخه اندروید گوشی آنها 7 است ولی امکان به روز رسانی آن به نسخه جدیدتر را ندارند نیز باید نگران امنیت دستگاه خود باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم

این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - تحقیق که بر اساس داده های گوگل انجام شده، به اهمیت استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - از اندروید آپدیت شده اشاره می کند تا از گیر افتادن در دام هکرها، سرقت اطلاعات، اخاذی و دیگر حملات بدافزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - در امان ماند.

طبق برآوردهای شرکت یاد شده، میلیون ها گوشی فقط در بریتانیا در معرض هک شدن، سرقت داده و یا دیگر حملات سایبری قرار دارند.

کارشناسان این شرکت چندین گوشی و تبلت از جمله گوشی هایی که هم اکنون از فروشگاه های اینترنتی مثل آمازون قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - خریداری هستند را آزمایش کردند. آنها متوجه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - شدند تمامی گوشی ها دست کم یک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - مرتبه توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - بدافزار قابل هک شدن هستند و برخی از آنها چندین آسیب پذیری دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم

در لیست گوشی های آزمایش شده نام موتورولا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - ایکس، گلکسی اس 3، سونی اکسپریا Z2 و نکسوس 5 به چشم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - می خورند. به گفته شرکت یاد شده، گوشی های قبل از سال 2012 مثل گلکسی اس 3 و سونی اکسپریا S آسیب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - پذیری بالایی داشته و کاربران آنها باید بسیار مراقب باشند.

بر اساس آمارهای سال 2019 گوگل، بیش از 2.5 میلیارد گوشی اندرویدی فعال در سطح جهان وجود دارد. داده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - های ماه مه 2019 این شرکت نشان می دهند که 42.1 درصد از کاربران فعال اندروید در دنیا، از نسخه 6 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - یا قدیمی تر این سیستم عامل استفاده می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سلفچگان استان قم - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone