🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22197.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جیلبریک آیفون به کمک گوشی اندروید؛ دردسر جدید اپل

زمانی که از جیلبریک آیفون صحبت می‌کنیم، بسیاری از افراد مراحل پیچیده و سخت را به یاد می‌آوردند. برای جیلبریک کردن دستگاه خود، همواره به لپ تاپ ویندوزی یا مک نیاز بود. اخیرا اما یکی ...

زمانی که از جیلبریک آیفون صحبت می‌کنیم، بسیاری از افراد مراحل پیچیده و سخت را به یاد می‌آوردند. برای جیلبریک کردن دستگاه خود، همواره به لپ تاپ ویندوزی یا مک نیاز بود. اخیرا اما - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - از معروف‌ترین ابزارهای جیلبریک، این اجازه را به کاربر می‌دهد که به کمک گوشی اندروید روت شده، بتوان آیفون را جیلبریک کرد.

روت و جیلبریک در عمل یکسان هستند. هر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - دوی این کارها، به کاربران اجازه می‌دهد تا دسترسی‌های بیشتری به سیستم‌عامل داشته باشند و دیگر درگیر محدودیت‌های اعمال شده از سوی شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند نشوند. در دنیای اندروید، این کار کمی ساده‌تر صورت می‌گیرد، زیرا شرکت‌ها همکاری‌های لازم را با کاربران انجام می‌دهند. به همین دلیل روت کردن یک گوشی هوشمند نباید کار سختی باشد. به کمک همین روت کردن گوشی، Checkra1n که برنامه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - محبوب - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - برای جیلبریک آیفون است، توانسته برنامه خود را برای اندروید نیز منتشر کند تا جیلبریک را ساده‌تر از همیشه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس

پس از این که روز گذشته Castle Box، خود اندروید را روی آیفون ۷ اجرا کرد، این بار نوبت جیلبریک آیفون به کمک گوشی‌های اندروید است تا اپل بیش از گذشته نگران جیلبریک شدن گوشی‌های خود باشد. راه‌حلی که Checkra1n پیش روی کاربران قرار داده، چندین نکته مهم را به همراه دارد. اولین نکته این است که خود گوشی اندرویدی باید روت شده باشد. دومین نکته این است که این راه‌حل از بوت رام آیفون استفاده می‌کند و به خود سیستم‌عامل کاری ندارد. در نتیجه با هر بار راه‌اندازی مجدد، باید آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - دوباره جیلبریک شود.

البته این - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - روش خوبی‌هایی هم دارد. برای مثال دیگر لازم نیست که نگران آپدیت کردن آیفون خود باشید، زیرا می‌توانید به سادگی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر شیراز استان فارس - کمک برنامه Checkra1n، آن را جیلبریک کنید. همچنین دیگر نیاز نیست تا حتما به لپ تاپ مبتنی بر ویندوز یا یک مک بوک دسترسی داشته باشید، زیرا گوشی اندرویدی روت شده شما، به خوبی جیلبریک آیفون را انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone