🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22204.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی ۱۰۰ درصد درآمد «اپ گالری» را به توسعه دهندگان پرداخت می‌کند

هواوی پس از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، فروشگاه اپلیکیشن «اپ گالری» را گسترش داد. این شرکت قصد دارد با AppGallery به جنگ پلی استور برود. به تازگی هواوی اعلام کرده تا دو سال، 100 درصد ...

هواوی پس از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، فروشگاه اپلیکیشن «اپ گالری» را گسترش داد. این شرکت قصد دارد با AppGallery به جنگ پلی استور برود. به تازگی هواوی اعلام کرده تا دو سال، 100 درصد درآمد این فروشگاه اپلیکیشن را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده نمی‌تواند از سرویس‌های گوگل در محصولات جدید خود استفاده کند که یکی از آن‌ها، گوگل پلی استور است. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - در همین راستا این غول فناوری چینی روی فروشگاه اپلیکیشن اپ گالری تمرکز کرده. یکی از موانع رشد و توسعه این فروشگاه، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - عدم استقبال توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - دهندگان از آن است. هواوی برای رفع این مشکل، قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - دارد تمام درآمد این فروشگاه را به توسعه دهندگان پرداخت کند.

این سیاست هواوی در توافق نامه سرویس اپ گالری توضیح داده شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - این سیاست برای 24 ماه اجرایی خواهد بود و توسعه دهندگان در صورت تمایل برای مشارکت، باید تا ژوئن سال جاری میلادی به این سرویس اضافه شوند.

این سیاست هواوی در دو دوره زمانی تقسیم شده است. برای 12 ماه اول، توسعه دهندگان 100 درصد درآمد حاصل از اپلیکیشن‌های غیر از بازی را دریافت می‌کنند. برای بازی‌ها، 85 درصد درآمد به توسعه دهندگان تعلق می‌گیرد که تفاوت چندانی با سیاست فروشگاه اپیک گیمز ندارد. اپیک استور 88 درصد درآمد بازی‌ها را به توسعه دهندگان پرداخت می‌کند، البته اگر بازی بر اساس موتور Unreal توسعه پیدا کرده باشد، این درآمد به 95 درصد افزایش پیدا می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل

هواوی قصد دارد در سال دوم 85 درصد درآمد حاصل از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به توسعه دهندگان پرداخت کند - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - که البته برای برنامه‌های آموزشی، 90 درصد درآمد به توسعه دهندگان تعلق می‌گیرد. پس از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - پایان این دوره، توسعه دهندگان به 70 درصد درآمد و هواوی به 30 درصد درآمد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - دست پیدا می‌کند که یک نرخ استاندارد محسوب می‌شود. اپل و گوگل نیز 30 درصد درآمد حاصل از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در فروشگاه‌های خود را نگه می‌دارند.

این سیاست هواوی برای توسعه دهندگان در خارج از چین درنظر گرفته شده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر خلخال استان اردبیل - این شرکت سعی کرده با طرح‌های جذاب، توسعه دهندگان خارجی را جذب فروشگاه اپلیکیشن خود کند. برای مثال به توسعه دهندگان در کشور چین 50 درصد درآمد حاصل از بازی‌ها تعلق می‌گیرد، اما هواوی به توسعه دهندگان خارجی 70 درصد درآمد را پرداخت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone