🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22198.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

چوب حراج بر اولین کامپیوتر اپل؛ قیمت احتمالی ۳۰۰ هزار دلار

اولین محصول تولیدی اپل یعنی کامپیوتر اپل 1 به حراج گذاشته می‌شود. این محصول در سال 1976 وارد بازار شد و تا سال 1977 تولید آن ادامه داشت. انتظار می‌رود یک نمونه سالم آن هفته آینده ...

اولین محصول تولیدی اپل یعنی کامپیوتر اپل 1 به حراج گذاشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - می‌شود. این محصول در سال 1976 وارد بازار شد و تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - سال 1977 تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - آن ادامه داشت. انتظار می‌رود یک نمونه سالم آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - هفته آینده در حراجی بوستون با قیمتی بالاتر از 300 هزار دلار به فروش برسد.

«اپل 1 نه تنها نشان‌دهنده نبوغ در دوران اولیه کامپیوتر است، بلکه دستگاهی محسوب می‌شود که یکی از باارزش‌ترین برندها را به دنیا معرفی کرد.»

نمونه حاضر در این حراجی توسط یک فروشگاه کامپیوتر در میشیگان، SoftWarehouse در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - دهه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - 80 میلادی خریداری شده بود. این کامپیوتر پیش از اینکه به انبار منتقل شود، در یک قاب مخصوص در معرض دید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - مشتریان قرار داشت. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - این محصول سال گذشته میلادی توسط متخصص اپل 1، «کوری کوهن» بازسازی و در جشنواره کامپیوترهای قدیمی غرب در کالیفرنیا به نمایش گذاشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - شد. این کامپیوتر کاملا سالم بوده و بدون هیچ مشکلی می‌توان تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - 8 ساعت از آن استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم

اپل 1 - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - در اصل به عنوان یک کیت برای فروش به افراد علاقه‌مند به الکترونیک و همچنین اعضای یک کلاب به نام «Alto Homebrew Computer» توسعه پیدا کرد. این محصول تبدیل به یکی از اولین کامپیوترهایی شد که نیازی به لحیم کاری توسط کاربر نهایی نداشت. در حدود 200 نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر دستجرد استان قم - از این کامپیوتر به تولید رسید و 175 نسخه آن فروخته شد.

اپل 1 راه را برای نسخه پیشرفته‌تر آن یعنی «اپل 2» باز کرد. این کامپیوتر که دارای یک محفظه پلاستیکی و کیبورد بود، در سال 1977 توسعه پیدا کرد. میزان فروش این کامپیوتر به همراه تجهیزات جانبی و نرم افزار آن، درآمد سالانه اپل را طی مدت سه سال از 774 هزار دلار به 118 میلیون دلار افزایش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone