🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22187.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی بند رونمایی شد؛ پایشگر ضربان قلب و شارژدهی ۱۰ روزه

ریلمی از اولین مچ بند هوشمند خود با نام «ریلمی بند» (Realme Band) رونمایی کرد. این محصول با پشتیبانی از حالت های ورزشی متعدد، شارژدهی ده روزه و پایشگر ضربان قلب، به زودی روانه بازار ...

ریلمی از اولین مچ بند هوشمند خود با نام «ریلمی بند» (Realme Band) رونمایی کرد. این محصول با پشتیبانی از حالت های ورزشی متعدد، شارژدهی ده روزه و پایشگر ضربان قلب، به زودی روانه بازار می شود.

ریلمی بند از نمایشگر 0.96 اینچی رنگی با رزولوشن 80x160 پیکسل برخوردار است. به کمک دکمه های حساس به لمس می توان به صفحات مختلف رفت که کاربر را از دردسر سوایپ کردن روی نمایشگر کوچک خلاص می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان

ریلمی بند به کمک اپلیکیشن LinkSmart متن شبکه های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک، مسنجر، واتساپ، اینستاگرام، توییتر، تیک تاک و همچنین نوتیفیکیشن SMS را همراه با آیکون مربوطه نمایش می دهد.

به کمک اپلیکیشن مورد بحث می توان واچ فیس را تغییر داد. در حال حاضر امکان انتخاب از بین 5 واچ فیس وجود دارد و در آینده واچ فیس های بیشتر در قالب آپدیت های نرم افزاری به ریلمی بند اضافه خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان

جنس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - بند از ترموپلاستیک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - پلی یورتان (TPU) است که تا حد زیادی در برابر استفاده روزمره و فرسودگی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - مقاومت می کند. می توان این مچ بند را به لطف پشتیبانی از گواهی IP68 تا عمق 1.5 زیر آب برد.

با جدا کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - یکی از سرهای بند، درگاه USB-A پدیدار می شود که می توان از طریق آن ریلمی بند را بدون نیاز به آداپتور یا کابل مخصوص، شارژ کرد. باتری 90 میلی آمپر ساعتی ریلمی بند با فعال بودن پایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - ضربان قلب تا 10 روز دوام آورده و حدوداً در دو ساعت شارژ می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان

مچ بند مورد بحث همچنین از قابلیت های گام - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - شمار و پایش خواب برخوردار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - بوده و زمان نوشیدن آب را پیشنهاد می کند. همچنین در صورتی که کاربر به طور طولانی مدت در یک مکان نشسته باشد، به او بلند شدن و قدم زدن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - را یادآوری می کند.

چندین حالت ورزشی مختلف شامل پیاده روی، کوه نوردی، دوچرخه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آبیک استان زنجان - سواری و یوگا قابل انتخاب بوده و جزئیات هر کدام از آنها در اپلیکیشن نمایش داده می شود.

ریلمی بند در رنگ های مشکی، زیتونی، و زرد و با بند 16 میلیمتری قابل تعویض با قیمت 20.5 دلار از تاریح 9 مارس (19 اسفند) روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone