🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22190.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ بازپرداخت وام تهیه بنزین را برای رانندگانش به تعویق انداخت

اسنپ همزمان با شرایطی که در کشور فراگیر شده و زندگی و معیشت اقتصادی بسیاری از مردم از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را تحت الشعاع خود قرار داده، تصمیم گرفته تا بازپرداخت وام تهیه بنزین را ...

اسنپ همزمان با شرایطی که در کشور فراگیر شده و زندگی و معیشت اقتصادی بسیاری از مردم از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را تحت الشعاع خود قرار داده، تصمیم گرفته تا بازپرداخت وام تهیه بنزین را فعلا از رانندگان ناوگان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - خود دریافت نکند.

همزمان با اعلام خبر سهمیه‌بندی بنزین، تاکسی اینترنتی اسنپ طرح حمایتی را به منظور تضمین درآمدزایی رانندگانش آغاز کرد. بر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - اساس این طرح، کمک‌هزینه‌ای به صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز شد و قرار بر این بود که پس از پرداخت ماهیانه هزینه سهمیه بنزین توسط شرکت ملی فرآورده‌های نفتی، مبلغ فوق در پایان هر ماه به طور متناوب از حساب اسنپی رانندگانی که از این طرح استفاده کرده‌اند، کسر شود.

اکنون روابط عمومی اسنپ، ضمن اشاره به این موضوع تاکید کرده در حال حاضر همچنان ۱۷هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - راننده عضو ناوگان اسنپ از کمک‌هزینه واریزی سوخت استفاده کرده‌اند اما مبلغ واریزی هنوز از حساب اسنپی‌شان کسر نشده است. اما - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - تاکسی‌اینترنتی اسنپ در اقدامی جدید تصمیم گرفته با توجه به شرایط خاص پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - آمده در کشور و به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - منظور حمایت از درآمد رانندگان در وضعیت فعلی، تا اطلاع ثانوی مبلغ وام اعتبار سهمیه سوخت را از حساب این رانندگان کسر نکند.

لازم به ذکر است که اسنپ از زمان آغاز سهمیه‌بندی بنزین تا امروز با ارائه طرح‌های حمایتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - مختلف و همچنین تخصیص میلیاردها تومان پاداش در تلاش بود تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تالش استان گیلان - آنطور که می‌گوید، «ضمن ثابت نگه‌داشتن قیمت سفرها، درآمدزایی رانندگان خود را بهبود» ببخشد. حالا هم در تصمیمی جدید، این سامانه در تلاش است با به تعویق انداختن بازپرداخت وام اعتباری فوق، به بهبود درآمدزایی رانندگان ناوگانش در وضعیت فعلی کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone