🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22184.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید نمایشگر تاشو را ۴۰۰ درصد افزایش می‌دهد

سامسونگ قصد دارد تولید نمایشگرهای تاشو را افزایش دهد. خط تولید این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه 260 هزار نمایشگر تاشو را دارد که پیش بینی می شود تا پایان ماه مه سال ...

سامسونگ قصد دارد تولید نمایشگرهای تاشو را افزایش دهد. خط تولید این شرکت در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه 260 هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمایشگر تاشو را دارد که پیش بینی می شود تا پایان ماه مه سال جاری میلادی، به حدود 600 هزار واحد در ماه برسد.

غول فناوری کره جنوبی می خواهد تا پایان سال 2020، ظرفیت خط تولید را به رقم قابل توجه یک میلیون نمایشگر در ماه برساند که تقریباً چهار برابر بیشتر از ظرفیت فعلی خواهد بود. همانطور که می دانید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - سامسونگ یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان

سامسونگ یکی از اولین شرکت هایی بود که گوشی تاشو ساخت و اخیراً از گلکسی زد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - فلیپ نیز رونمایی کرد که توجه بیشتر این شرکت به گوشی های تاشو را نشان می دهد.

تقاضا برای گوشی های تاشو از سال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - 2019 افزایش پیدا کرده و به همین دلیل سامسونگ می خواهد تولید نمایشگرهای تاشو را افزایش دهد تا هم نیازهای خود را برطرف کند و هم این نمایشگرها را - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - به شرکت های دیگر بفروشد.

سامسونگ به منظور تولید هر چه بیشتر نمایشگرهای تاشو، کارخانه های - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - جدید تأسیس می کند. این کارخانه ها در ویتنام احداث می شوند و در کنار کارخانه های خانگی سامسونگ در کره جنوبی، نمایشگر تاشو تولید خواهند کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان

شرکت Philoptics که تأمین کننده تجهیزات برش نمایشگر برای سامسونگ است، اعلام کرده که تا پایان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ماه های مه و ژوئیه، تجهیزاتی به ارزش 13.8 و 5.84 میلیون دلار برای سامسونگ فراهم می کند. خرید این تجهیزات جدیت سامسونگ در افزایش تولید نمایشگرهای تاشو را نشان داده و با زمانبندی های این شرکت نیز همخوانی دارد.

سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان نمایشگرهای OLED - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - در دنیاست و می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهد به واسطه همین - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - جایگاه، از افزایش تقاضا برای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - نمایشگرهای تاشو بهره ببرد. البته از آنجا که بازار تلفن های هوشمند دوران رکود را تجربه می کند، این کمپانی کره ای تنها از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر صومعه سرا استان گیلان - فروش نمایشگرهای تاشو سود خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرند نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
نمایندگی شما فشخام صومعه سرا تعمیرات داره
پاسخ: بله در فشخام شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone