🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40886.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

قمار آنلاین مرگ: ردپای نهنگ آبی در ایران

چالشی به اسم «نهنگ آبی» ناگهان تبدیل به نقل محافل و فضای مجازی داخل کشور شد؛ ماجرای چالشی آنلاین که افراد نوجوان را وارد یک بازی مرحله‌ای خطرناک کرده و در نهایت توسط فشار روانی ...

چالشی به اسم «نهنگ آبی» ناگهان تبدیل به نقل محافل و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فضای مجازی داخل کشور شد؛ ماجرای چالشی آنلاین که افراد نوجوان را وارد یک بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مرحله‌ای خطرناک کرده و در نهایت توسط فشار روانی وارد شده بر آنها منجر به خودکشی این نوجوانان می‌شود. زمزمه‌هایی مبنی بر رواج این بازی در ایران شنیده می‌شد و در تاریخ 30 مهرماه 1396 اولین قربانیان نهنگ آبی در ایران دچار این چالش شدند.

دو دختر نوجوان در اصفهان از روی پل خود را به پایین انداخته و خودکشی کردند. خبر در ساعات اولیه به همین جمله محدود می‌شد تا اینکه رییس پلیس اصفهان پرده از یک اتفاق دردناک در پس این حادثه برداشت: «قربانیان که یکی‌ از آنها در جا کشته شده و دیگری با اوضاع وخیم در بیمارستان بستری است، قبل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از اقدام به خودکشی در پیامی به والدین‌شان پیامی ضبط کرده‌اند و علت خودکشی‌شان را شرکت در بازی نهنگ آبی عنوان کردند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

البته بعد از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گذشت ساعاتی از این اظهار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نظر، رییس پلیس فتای اصفهان، سرهنگ «سید مصطفی مرتضوی»، تایید این موضوع به زمانی دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و پس از انجام تحقیقات جامع موکول کرد: «ما به‌عنوان پلیس فتا تا بررسی دقیق و رسیدن به مستندات کافی نمی‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم علت خودکشی این دختران بازی نهنگ آبی بوده است.»

به نظر می‌رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هماهنگی این دو دختر نوجوان در اقدام به خودکشی و همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ضبط کلیپ این اقدام (این مورد توسط دادستانی اصفهان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تایید شده) منجر به مطرح شدن چنین مسئله‌ای از سوی رییس پلیس اصفهان بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و فعلا نمی‌توان مهر صددرصد تاییدی بر گفته‌های آنها زد.

بعد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از اعلام این خبر افراد بسیاری از جمله وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی»، نسبت به آن واکنش نشان دادند. جهرمی در اینستاگرام درباره این واقعه هولناک مسائلی را مطرح کرد. وی ضمن ابراز تاسف درباره این حادثه خواستار  تشدید نظارت والدین بر استفاده فرزندان از فضای مجازی و همچنین ترویج نحوه صحیح استفاده کودکان و نوجوان از این فضا و کمک به تولید محتوا و سرویس‌های متناسب با این سنین گفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

فلسفه خالق - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سازنده نهنگ آبی پاکسازی انسان‌های ضعیف‌النفس در دنیاست

ریشه نهنگ آبی به شبکه اجتماعی «وی‌کی» در روسیه (شبکه اجتماعی شبیه فیس‌بوک که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - محصول دیگری از تولیدکنندگان اصلی تلگرام به شمار می‌رود)  بر‌می‌گردد که مراحل آن توسط یک دانشجوی روانشناسی اخراجی روسی تنظیم شده است. اطلاعات دقیقی درباره بازی در دسترس نیست و تمام چیزی که در فضای مجازی درباره آن نگاشته شده پیرامون شایعات، حدسیات و بازی‌های رسانه‌ای است. فارغ از ربط داشتن یا نداشتن ماجرای غم‌انگیز این خودکشی دونفره به نهنگ آبی، به نظر می‌رسد توجه به این موضوع باید جدی‌تر از پیش گرفته شود.

«متاسفانه خانواده ها بیش از حد و به ناچار درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند که این مسئله باعث شده وقت و انرژی کافی برای فرزندان خود که قربانیان حساسی در جامعه مدرن و تکنولوژی زده امروز هستند را نداشته باشند» این‌ها بخشی از گفته‌های «پویا صفرآبادی»، روانشناس و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پژوهشگر آسیب‌های فضای مجازی است. وی ضمن صحبت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - درباره هویت مخفی افراد در بازی نهنگ آبی به دیجیاتو می‌گوید:

«به لطف فضای مجازی کسی که به عنوان دستوردهنده وارد بازی می‌شود هویت پنهانی خواهد داشت و قتلی از نوع غیرعمد را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رقم می‌زند. این افراد دارای اختلال سلوک هستند و درست - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مثل باقی موارد خشونت‌های مجازی در پشت رایانه‌های خود پنهان شده و شروع به تهدید کردن افراد می‌کنند. کودکان افسرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ناامید طعمه اصلی این افراد هستند و خطر ابتلای آنان به موضوع نهنگ مجازی بیشتر از دیگر هم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سن و سالان خود است.»

صفرآبادی باور دارد خانواده‌ها به عنون مهم‌ترین و اولین جامعه‌ای که کودک با آنها در ارتباط است، نقش پررنگی را در مقابله با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چنین مواردی دارند. وی مدارس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و آموزشگاه‌ها را به عنوان زیرمجموعه بدنه دولت در رتبه بعدی مقابله با چنین مواردی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار داده و می‌گوید:

«آموزش‌های لازمه باید از سمت این دو گروه به کودکان داده شود. حس تعلق، دوست داشته شدن و مهم بودن یکی از مهم‌ترین نیازهای نوجوان هاست. نوجوان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بخاطر بی تجربگی  راه ابراز وجود را بلد نیست و به دلیل تفاوت دیدگاه خود با جامعه راحت‌ترین راه را انتخاب می‌کند: وارد شدن به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آن‌سوی خط قرمزها و اعتراض. خانواده و جامعه باید نیاز بچه‌ها را بشناسند و به جای برخوردهای احساسی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و چکشی که نتیجه‌ای جز انزوا نخواهد داشت، رویه دیگری را امتحان کرده و پای صحبت‌های آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بنشیند. نوجوانان سرگشته دنیای مجازی امروز چیزی ملموس‌تر از یک صندلی داغ، تریبون آزاد و یا برگزاری کنفرانس‌های متعدد لازم دارد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
در هندوستان هم به تازگی بازی نهنگ آبی قربانیان زیادی داشته و جنبش‌های مختلفی برای جلوگیری از رواج آن توسط خود مردم به وجود آمده است.

«یاسمن اسماعیل افجه»، کارشناس روانشناسی و پالایشگر بررسی رفتارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مردم در فضای مجازی، در گفتگو با دیجیاتو درباره هوشمندانه بودن استراتژی پشت پرده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این بازی می‌گوید:

«تفکراتی که در چینش این بازی انجام می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همگی مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هویت نوجوان را نشانه می‌گیرد. دوره نوجوانی مهم‌ترین زمان هویت‌یابی فرد به شمار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌رود و حس استقلال و آزادی در درون آنها بیداد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌کند‏؛ حسی که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عموما در این افراد از طریق جامعه سرکوب می‌شود. سوالات درون بازی حس جسارت نوجوان را تحریک کرده و تفکر منطقی شکل نگرفته آنها را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بازیچه یک سری تصمیمات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - احساسی می‌کند.»

آموزش‌های مستقیم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نتیجه عکسی دارد و به طور نامحسوس باید بچه‌ها را پرورش داد

افجه با اشاره به حضور افراد بالغ در پشت پرده چنین جریاناتی از حس کنجکاوی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و وسوسه آنها برای وارد شدن به چنین فضایی می‌گوید و البته معتقد است که جوسازی رسانه‌ای در این مسئله بسیار مضر بوده:

«بیش از نیمی از اطلاعات مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - درباره نهنگ آبی از سوی رسانه‌هاست که دنبال فروش اطلاعات خود به هر نحوی هستند. این اطلاع‌رسانی‌ها، چه درست و چه غلط، منجر به رسیدن آگاهی کامل همه اقشار جامعه و رواج صحبت درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آنها در همه مناطق می‌شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مسئله نهنگ آبی پدیده‌ تازه‌ای نیست و مدت‌هاست در دنیا صحبتی از آن به طور جدی صورت نمی‌گیرد ولی به علت گستردگی پخش آن در فضای مجازی، تازه به جان مردم ایران افتاده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
طبق شنیده‌ها در یکی از مراحل اولیه بازی فرد باید این حروف را (که ظاهرا اشاره‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به گروه اولیه سازنده این بازی در اینترنت دارد) بر روی دست خود با چاقو حک کند.

این کارشناس معتقد است که سیستم آموزشی غلط کنونی مدارس اگر دگرگون شود می‌تواند بچه‌ها را از ورود به چنین فضاهایی بازدارد. صحبت مستقیم با بچه‌ها نتیجه‌ای دربر ندارد و اوضاع را بدتر می‌کند:

«اگر به بچه‌ها گفته شود عملی مثل مسواک زدن جرم است، همگی مخفیانه و شبانه دور هم جمع شده و مسواک می‌زنند. پرورش خلاقیت و استعدادیابی افراد کم سن و سال از مدارس باید شروع شود. از این طریق می‌توان تفکر منطقی و راه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مثبت ابراز وجود را به آنها یاد داد. درست مثل سیستم آموزشی اکثر نقاط دنیا که در آن بچه‌ها از دوران مدرسه وارد باشگاه‌های رشته‌های گوناگون شده و به طور جدی با علایق خود درگیر می‌شوند.»

تشدید نظارت والدین بر رفتار اینترنتی کودک از مهم‌ترین برخوردهای به‌جا با این پدیده است

بازی نهنگ آبی اولین قربانی خود را در اصفهان گرفته و احتمالا تا چند روز دیگر در صدر اخبار باقی بماند و سپس فراموش شود. به نظر می‌رسد که این تکنولوژی مرگ‌آور هم مثل اکثر فناوری‌های روز دنیا دیر به ایران رسیده و نحوه برخورد با آن هم طبق روال همیشگی به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - درستی آموزش داده نشده است. شبکه‌های مجازی با پخش شایعات بی‌اساس به این موضوع دامن زده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و صرفا برای جذب مخاطب، عده دیگری را به کام مرگ می‌کشانند.

نظارت والدین به نحوه استفاده و رفتار کودکان خود در فضای مجازی، آموزش‌های غیرمستقیم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و ثمربخش به بچه‌ها در مدارس و رسانه‌ها و تولید محتوای غنی و جذاب می‌تواند منجر به کاهش گرایش افراد به چنین فجایعی در حوزه اینترنت و فضای آنلاین شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone