🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28905.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حمله به 2 مسجد در نیوزیلند 49 کشته برجای گذاشت؛ حذف استریم زنده کشتار از فیسبوک

امروز طی یک حمله تروریستی به نمازگزاران در شهر کرایست چرچ نیوزیلند حداقل 49 نفر کشته و بیش از 20 نفر زخمی شدند. به گفته پلیس نیوزیلند، تروریست ها از چند اسلحه جنگی در دو ...

امروز طی یک حمله تروریستی به نمازگزاران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - در شهر کرایست چرچ نیوزیلند حداقل 49 نفر کشته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - و بیش از 20 نفر زخمی شدند. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - به گفته پلیس نیوزیلند، تروریست ها از چند اسلحه جنگی در دو مسجد استفاده کرده و مقداری مواد منفجره نیز همراه داشته اند.

مهاجمان (که طبق گزارش ها سه مرد و یک زن بوده اند) جنایت خود را به صورت زنده در فیسبوک استریم کرده و 17 دقیقه ویدیو از حمله تروریستی خود منتشر نموده بودند که این محتوا به علاوه حساب کاربری تروریست ها توسط فیسبوک حذف - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - شده است.

یکی از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - تروریست ها که یک مرد 28 ساله استرالیایی بوده، پیش از این چند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - بیانیه نژادپرستانه و مملو از نفرت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - در اینترنت منتشر کرده و دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده را سمبل هویت طلبی نوین نژاد سفید معرفی نموده است.

فیسبوک هرگونه محتوا در حمایت از حمله اخیر را به سرعت حذف خواهد کرد

در این بین میا گارلیک یکی از مدیران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - فیسبوک در منطقه اقیانوسیه ضمن اعلام خبر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - حذف ویدیو و اکانت های مرتبط، با قربانیان و بازماندگان آنها ابراز همدردی کرده و اظهار داشته که پلیس نیوزیلند اندکی پس از آغاز استریم زنده، مراتب را به فیسبوک اعلام کرده و این شرکت نیز ویدیو، حساب کاربری و همچنین اکانت اینستاگرام افراد مهاجم را از دسترس خارج - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - کرده است. گارلیک همچنین از ادامه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - همکاری فیسبوک با پلیس خبر داده و گفته هرگونه محتوا در حمایت از حمله اخیر را به سرعت حذف خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان

به گفته جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند که ساعاتی پس از حمله تروریست ها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - در یک نشست خبری حاضر شد، 41 مسلمان در حمله به مسجد خیابان دینز و 7 مسلمان دیگر در حمله به مسجد خیابان لینوود کشته شده و 20 نفر دیگر نیز به شدت مجروح شده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - اند.

لازم به ذکر است که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - علی رغم تلاش های فیسبوک و دولت نیوزیلند برای حذف ویدیوهای خشن از اینترنت، این کلیپ ها به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف پخش شده و در حال حاضر تقریباً غیر قابل جمع آوری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone