🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25568.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بالن های آلفابت از سال آینده ارتباط اینترنتی جنگل آمازون را برقرار می کنند

شرکت لون که از زیرمجموعه های آلفابت محسوب می شود، امروز اعلام کرد از سال آینده میلادی ارتباطی اینترنتی را برای بخش هایی از جنگل آمازون برقرار خواهد کرد. شرکت لون (Loon) طی قراردادی تجاری ...

شرکت لون که از زیرمجموعه های آلفابت محسوب می شود، امروز اعلام کرد از سال آینده میلادی ارتباطی اینترنتی را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس - بخش هایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس - جنگل آمازون برقرار خواهد کرد.

شرکت لون (Loon) طی قراردادی تجاری با IPT کشور پرو از ابتدای سال آینده برقراری اینترنت را برای بخش هایی از جنگل آمازون در کشور پرو آغاز می نماید. لون برای این کار از بالون های بلندپرواز استفاده می کند تا ارتباط اینترنت موبایلی را با همکاری اپراتور تلفونیکا (Telefonica) برقرار سازد. تلفونیکا مالک بخشی از اپراتور زیرساختی موبایل IPT کشور پرو است. اپراتور IPT تحت پروژه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس - «اینترنت برای همه» قصد دارد ارتباط اینترنتی را برای مناطق دوردست آمریکای لاتین فراهم نماید.

در وبلاگ رسمی آلفابت آمده است با راه اندازی اولیه این پروژه، اینترنت برای حدود 200 هزار نفر که در این قسمت های جنگل آمازون زندگی می کنند، برقرار خواهد شد. با این حساب، پرو اولین کشور آمریکای لاتین است که از بالن های بلندپرواز برای ایجاد ارتباط اینترنتی «پایدار و غیر اضطراری» استفاده می کند.

لون و تلفونیکا پیش از این هم با یکدیگر همکاری کرده بودند. این دو شرکت برای اولین بار در سال 2014 برای تست اولیه فناوری های لون وارد همکاری شدند. در سال 2017 و پس از سیل های سهمگین ال نینیو، لون و تلفونیکا ارتباط اینترنتی را برای بخش هایی از شمال پرو برقرار ساختند و چند ماه قبل هم اینترنت اضطراری را پس از زلزله شدید 8 ریشتری پرو فراهم کردند.

همکاری لون و تلفونیکا سومین قرارداد تجاری لون محسوب می شود. آنها پیش از این قراردادی تجاری با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس - تلکام کنیا منعقد کرده بودند و سپس با شرکت کانادایی تلست (Telesat) قرارداد بستند. شرکت تلست از نرم افزار شبکه لون برای مدیریت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس - ماهواره های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر مرودشت استان فارس - مدار نزدیک به زمین (LEO) استفاده می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ریواس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** اجاق گاز و فر آلیش denMDF2D شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone