🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25569.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای در توییتر بدون شماره موبایل ممکن شد

توییتر سرانجام تغییری را که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر دیدنش بودند معرفی کرد. کاربران این شبکه اجتماعی از این پس می توانند احراز هویت دو مرحله ای را بدون وارد کردن شماره موبایل ...

توییتر سرانجام تغییری را که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر دیدنش بودند معرفی کرد. کاربران این شبکه اجتماعی از این پس می توانند احراز هویت دو مرحله ای را بدون وارد کردن شماره موبایل خود انجام دهند.

احراز هویت دو مرحله ای مبتنی بر SMS برای کاربرانی که به موبایل و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - کلیدهای امنیتی خود دسترسی ندارند یک نقطه ضعف محسوب می شود. همچنین این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - امنیتی در برابر حملات «جایگزینی سیمکارت» بسیار آسیب پذیر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل

مدتی قبل قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - ایجاد کد امنیتی به توییتر اضافه شده بود، ولی کاربران برای بالا بردن امنیت حساب باید شماره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - تماس خود را وارد می کردند. این موضوع برای کاربرانی که نگران حریم خصوصی خود بودند و دوست نداشتند به هیچ عنوان شماره تماس خود را وارد کنند، نقطه ضعف بزرگی بود. جالب اینکه سران توییتر اعتراف کردند که از شماره تلفن ها برای تبلیغات هدفمند استفاده کرده اند.

از این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - پس اما می توان بدون وارد کردن شماره موبایل احراز هویت دو مرحله ای را فعال کرد. برای حذف شماره تماس - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - در توییتر می توان با رفتن به بخش Account در قسمت تنظیمات این کار را انجام داد.

اوایل شهریور ماه امسال گروهی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - از هکرها به نام «جوخه خندان» از طریق روش جایگزینی سیمکارت اکانت «جک دورسی»، مدیرعامل توییتر را هک کردند. با اینکه در این حمله از کدهای احراز هویت دو - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - مرحله ای استفاده ای نشده بود ولی آسیب پذیری بالای سیستم های مبتنی بر SMS را نشان می داد.

هکرها پس از هک کردن حساب کاربری مدیرعامل توییتر با بیش از 4 میلیون دنبال کننده، پیام هایی توهین آمیز با مضامین نژادپرستانه منتشر کردند که البته پس از 15 دقیقه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرعین استان اردبیل - توسط توییتر حذف شدند. مدتی بعد مشخص شد هکرها برای دسترسی به صفحه دورسی از سرویس پیامک-توییت Cloudhopper استفاده کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone