🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19562.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار جدیدی در مک که بوسیله پروژه‌های Xcode پخش می‌شود

محققان امنیتی بدافزاری جدیدی در مک پیدا کرده‌اند که توانایی در دست گرفتن کنترل سیستم قربانی و ارسال فرامین مخرب را دارد. محققان امنیتی شرکت Micro Trend با انتشار گزارشی از کشف بدافزاری جدید در ...

محققان امنیتی بدافزاری جدیدی در مک پیدا کرده‌اند که توانایی در دست گرفتن کنترل سیستم قربانی و ارسال فرامین مخرب را دارد.

محققان امنیتی شرکت Micro Trend با انتشار گزارشی از کشف بدافزاری جدید در Mac خبر دادند. این بدافزار که جزوی از خانواده XCSSET - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان - است، پروژه‌های Xcode را آلوده می‌کند. به گفته محققان این بدافزار عملکرد عجیبی دارد چون به پروژه‌های Xcode تزریق شده و پس از ساخته شدن آنها کد مخرب را - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان - اجرا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان - می‌کند.

کشف این بدافزار توسعه دهندگان Xcode را در معرض خطر بزرگی قرار داده است. Micro Trend توسعه دهندگانی که پروژه‌های آلوده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان - به این بدافزار را در گیت هاب آپلود کرده بودند شناسایی کرده و از یک حمله قریب الوقوع به کاربرانی که از مخازن گیت هاب برای پروژه‌های شخصی استفاده می‌کنند خبر داده است. ابزار اسکن ویروس VirusTotal گوگل نیز این بدافزار را شناسایی کرده که گستردگی تهدید آن را نشان می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان

بدافزار مورد بحث با ایجاد برنامه‌های دستکاری شده و مخرب، از طریق پروژه‌های Xcode آلوده پخش می‌شود. به گفته محققان امنیتی این بدافزار به طور ویژه توانایی دستکاری سافاری و مرورگرهای دیگر را به منظور سرقت داده‌ها دارد. این بدافزار با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌ها توانایی خواندن و کپی کردن کوکی‌ها و ایجاد درب پشتی در جاوااسکریپت را داشته و با تغییر در نحوه نمایش سایت‌ها، اطلاعات حساس بانکی و پسوردها را سرقت می‌کند.

بدافزار یاد شده همچنین توانایی سرقت اطلاعات اپلیکیشن‌هایی همچون Evernote, Notes, - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان - Skype, Telegram, QQ و WeChat، گرفتن اسکرین شات، آپلود فایل روی سرور هکرها، رمزگذاری فایل‌ها و نمایش پیام - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر جوانرود استان کردستان - باج‌خواهی را دارد.

توسعه دهندگان می‌توانند بدافزار مذکور را از طریق انتشار اپلیکیشن‌ها و پروژه‌های Xcode آلوده به کاربران انتقال دهند. این بدافزار از آن جهت خطرناک است که با متدهای شناسایی همچون بررسی هش‌ها نمی‌توان به وجود آن پی برد، بنابراین توسعه‌دهندگان ناخواسته آن را پخش می‌کنند.

شرکت Micro Trend برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به این بدافزار توصیه می‌کند تا کاربران اپلیکیشن‌ها را فقط از مارکت‌پلیس‌های رسمی دانلود کرده و از راهکارهای امنیتی چندلایه استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone