🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19579.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد؛ نمایشگر بزرگتر و دوربین قوی‌تر

سامسونگ عصر امروز در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از سری نوت ۲۰، از گوشی تاشوی گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد. یکی از بزرگترین تفاوت‌های ظاهری این مدل با نسل قبل نمایشگر خارجی بزرگتر ...

سامسونگ عصر امروز در مراسم آنپکد در کنار رونمایی از سری نوت ۲۰، از گوشی تاشوی گلکسی Z فولد 2 رونمایی کرد. یکی از - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - بزرگترین تفاوت‌های ظاهری این مدل با نسل قبل نمایشگر خارجی بزرگتر و با حاشیه کمتر است.

گلکسی Z فولد 2 در پنل پشت از نمایشگر ۶.۲ اینچی با حاشیه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - کم برخوردار است که طرف راست پنل خارجی را تقریباً به طور کامل پوشانده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - و درون حفره آن دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همین تغییر به تنهایی ظاهر مدل جدید را نسبت به گلکسی فولد بسیار زیباتر کرده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران

در طرف دیگر پنل بیرونی ماژول عمودی دوربین به چشم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - می‌خورد که از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - فوتو و سنسور ۱۲ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - مگاپیکسلی با لنز فوق عریض پذیرایی می‌کند.

کاربر با باز کردن گلکسی Z فولد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - 2 با نمایشگر ۷.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۲۱۳ در ۱۶۸۹ پیکسل مواجه می‌شود که ۱۳.۵ درصد از نسل قبلی بزرگتر بوده و به لطف نرخ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - تازه سازی ۱۲۰ هرتز تماشای محتوا را به کاری لذت بخش تبدیل می‌کند. علاوه بر این حالا دیگر از بریدگی نمایشگر نامتناسب نسل قبل خبری نیست و حالا شاهد یک حفره کوچک در بالا و سمت راست نمایشگر هستیم که دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی درون آن جای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - گرفته است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران

سامسونگ نوع چیپست گلکسی Z فولد 2 را فاش نکرد اما احتمال می‌رود به جدیدترین و قوی ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز شده باشد. ظرفیت حافظه رم نیز احتمالاً ۱۲ گیگابایت از نوع LPDDR5 خواهد بود تا در کنار چیپست قدرتمند اجرای سریع و روان برنامه‌ها را امکان پذیر کنند. ظرفیت باتری و مشخصات شارژ سریع این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - گوشی نیز فاش نشده، اما - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - طبق گزارشات به احتمال فراوان از شبکه 5G پشتیبانی می‎‌کند.

گلکسی Z فولد 2 - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - در رنگ‌های مشکی (Mystic Black) و برنزی (Mystic - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - Bronze) به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ تاریخ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - دقیق عرضه و قیمت نهایی این گوشی را اعلام نکرد و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رویان استان مازندران - وعده اطلاعات بیشتر در ماه آینده را داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone