🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19576.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کمیسیون اروپا قرارداد خرید فیت بیت توسط گوگل را بررسی می‌کند

کمیسیون اروپا رسیدگی به قرارداد خرید شرکت فیت بیت توسط گوگل را به منظور احتمال اتخاذ سیاست‌های ضدرقابتی شروع می‌کند. گوگل با خرید فیت بیت به حجم عظیمی از داده‌های تندرستی دسترسی پیدا کرده که ...

کمیسیون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - اروپا رسیدگی به قرارداد خرید شرکت فیت بیت توسط گوگل را به منظور احتمال اتخاذ سیاست‌های ضدرقابتی شروع می‌کند.

گوگل با خرید فیت بیت به حجم عظیمی از داده‌های تندرستی دسترسی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - پیدا کرده که می‌تواند به کمک آنها تبلیغات را شخصی‌‌تر و هدفمندتر کند. رگولاتور ارشد اتحادیه اروپا نگران است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - این مساله سلطه گوگل بر بازار تبلیغات اینترنتی را افزایش خواهد داد.

گوگل اواسط آبان ماه سال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - گذشته فیت بیت را با قراردادی به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار خرید. این شرکت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مچ بندهای سلامتی در دنیا به شمار رفته و خرید آن توسط گوگل گام مهمی برای آن در جهت حضور قدرتمندتر در بازار گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان

کمیسیون اتحادیه اروپا پیشتر تحقیقات مقدماتی در مورد این قرارداد را - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - آغاز کرده و می‌گوید ادعای گوگل مبنی بر اینکه از داده‌های فیت بیت برای تبلیغات استفاده نمی‌کند، به تنهایی برای رفع ابهامات و نگرانی‌ها کافی نیست.

«مارگارت وستاگر»، مقام ارشد آنتی‌تراست کمیسیون اروپا در بیانیه‌ای از افزایش چشمگیر محبوبیت گجت‌های پوشیدنی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - بین مردم اروپا خبر داد و گفت: «هدف ما از تحقیقات این است که مطمئن شویم دسترسی گوگل به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - داده‌های جمع آوری شده بوسیله گجت‌های پوشیدنی تأثیر منفی بر رقابت نمی‌گذارد.»

گوگل و دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری به اتهام اتخاذ سیاست‌های ضدرقابتی زیر فشار انتقادات رگولاتورهای آمریکایی و اروپایی هستند. مدیران عامل شرکت‌های گوگل، اپل، فیسبوک و آمازون هفته گذشته در برابر کنگره حاضر شده و به سوالات قانونگذاران در مورد اقدامات ضدرقابتی پاسخ دادند.

«ریک استرلو» (Rick Osterloh)، نایب رئیس بخش سخت افزار و خدمات گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قرارداد خرید شرکت فیت بیت با محوریت «محصولات بوده و نه خدمات». در قسمتی از بیانیه آمده: «ما از ابتدا به طور شفاف اعلام کرده‌ایم که از داده‌های تندرستی و سلامت فیت بیت برای تبلیغات استفاده نخواهیم کرد.» وی افزود این شرکت کاملاً از قوانین کمیسیون اروپا پیروی کرده و به کاربران فیت بیت انتخاب بررسی، جابجایی یا حذف اطلاعاتشان را می‌دهد.

تحقیقات کمیسیون اروپا چهار ماه طول خواهد کشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone