🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  3. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19565.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ هند را به قطب تولید موبایل تبدیل می‌کند؛ صنعت ۴۰ میلیارد دلاری

سامسونگ در چند سال اخیر خطوط تولید موبایل را در هند افزایش داده و بزرگ‌ترین کارخانه تولید گوشی را در شهر «نویدا» تأسیس کرده است. حال گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سازنده کر‌ه‌ای به ...

سامسونگ در چند سال اخیر خطوط تولید موبایل را در هند افزایش داده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - و بزرگ‌ترین کارخانه تولید گوشی را در شهر «نویدا» تأسیس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - کرده است. حال گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سازنده کر‌ه‌ای به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - دنبال انتقال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - قسمت قابل توجهی از خطوط تولید موبایل از ویتنام و کشورهای دیگر به هند است.

با استناد به گزارش روزنامه The Economic Times هند، سامسونگ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - قصد دارد گوشی‌های موبایل با ارزش بیش از ۴۰ میلیارد دلار را در هند تولید کند. منبعی ناشناس که مدعی شده از برنامه‌های سامسونگ خبر دارد به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - این روزنامه گفته سامسونگ در پی تنوع بخشیدن به خطوط - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - تولید گوشی در هند تحت طرح Production Linked Incentive دولت این کشور است.

بر اساس این طرح شرکت‌هایی که گوشی‌های آنها با قیمت ۱۵۰۰۰ هزار روپیه هند (حدوداً ۲۰۰ دلار) یا بیشتر در هند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - به فروش می‌رسد، حداکثر ۶ درصد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - مشوق روی فروش فزاینده تمام گوشی‌هایی که در این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - بازه قیمتی در هند ساخته شده‌اند دریافت می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی

آنطور که خبرگزاری هندی گزارش می‌کند، برنامه سامسونگ برای انتقال خطوط تولید موبایل به هند، خطوط تولید فعلی این سازنده در ویتنام و کشورهای دیگر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. سامسونگ می‌خواهد طی پنج سال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - آینده گوشی‌هایی با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - ارزش ۴۰ میلیارد دلار در هند تولید کند و ارزش موبایل‌های ۲۰۰ دلاری از این میزان بیش از ۲۵ میلیارد دلار اعلام شده است. یکی از مقامات ارشد دولت هند می‌گوید بیشتر موبایل‌هایی که حدوداً ۲۰۰ دلار قیمت دارند به بازارهای خارجی صادر خواهند شد.

سامسونگ همچنین به دلیل دستمزد بالای کارگران در کره جنوبی به دنبال کاهش خطوط تولید موبایل در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - این کشور است. بر اساس برآوردهای تحلیلگران صنعت، حدوداً ۵۰ درصد از گوشی‌های سامسونگ در کشور ویتنام تولید می‌شوند. این شرکت همچنین در کشورهای برزیل و اندونزی نیز کارخانه تولید گوشی تأسیس کرده است.

سامسونگ تلویزیون‌هایی که قرار است در بازار هند به فروش برسند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - را در همین کشور تولید می‌کند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - و به دنبال تأسیس کارخانه تولید نمایشگر موبایل در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - این کشور نیز است. اپل، رقیب اصلی سامسونگ نیز خطوط تولید موبایل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - را در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - هند افزایش داده است. کمپانی کوپرتینویی ابتدا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرندیه استان مرکزی - خطوط تولید آیفون‌های قدیمی و ارزان قیمت‌تر را به هند انتقال داد و در ادامه محصولاتی مثل آیفون XR و آیفون ۱۱ را در این کشور جنوب آسیا تولید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone