🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19574.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های مختلف سری گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ امروز در رویداد آنپکد از جدیدترین پرچمدارهای خود، گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. این محصولات به ویژگی‌های جذابی مجهز شده‌اند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ ...

سامسونگ امروز در رویداد آنپکد از جدیدترین پرچمدارهای خود، گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. این محصولات به ویژگی‌های جذابی مجهز شده‌اند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.

گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ همواره با مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - جدید معرفی شده‌اند و گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ نیز از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - این قاعده مستثنی نیستند. امسال این برند کره‌ای نسخه استاندارد و اولترا این محصولات را وارد بازار می‌کند که در کنار مشخصات متفاوت، قیمت‌ آن‌ها نیز با هم فرق می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی

گلکسی نوت ۲۰ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ در دو نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به ترتیب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - برابر ۱۲۹۹ و ۱۴۴۹ دلار است.

کاربران می‌توانند گلکسی نوت ۲۰ را در رنگ‌های خاکستری (Mystic Gray)، سبز (Mystic - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - Green) و برنزی (Mystic Bronze) سفارش دهند. مدل اولترا با رنگ‌های مشکی (Mystic Black)، سفید (Mystic White) و برنزی (Mystic Bronze) به فروش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - می‌رسد. پیش - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - فروش این محصولات از فردا یعنی ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و از تاریخ ۳۱ مرداد در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی

گلکسی نوت ۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. رفرش ریت این پنل برابر ۶۰ هرتز است و سامسونگ برای آن یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته. این گوشی هوشمند با توجه به بازار هدف به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز می‌شود.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - از نمایشگر ۶.۹ اینچی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - با رزولوشن +1440p‌ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - می‌کند. کاربران با این محصولات می‌توانند ویدیو با رزولوشن 8K بگیرند. برای مقایسه این دو گوشی هوشمند به این مطلب مراجعه کنید و برای مقایسه آن‌ها با پرچمدارهای رقیب، روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone