🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19572.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۲۰ و سازگاری کامل با بازی‌های ایکس باکس؛ بهترین انتخاب برای گیمرها؟

سرانجام گلکسی نوت ۲۰ و برادر بزرگترش گلکسی نوت ۲۰ الترا در جریان رویداد آنپکد ۲۰۲۰ رونمایی شدند و شاهد یکی از قدرتمندترین گوشی‌های مجهز به نمایشگری بزرگ و قلم S Pen بودیم. اما یکی از ...

سرانجام گلکسی نوت ۲۰ و برادر بزرگترش گلکسی نوت ۲۰ الترا در جریان رویداد آنپکد ۲۰۲۰ رونمایی شدند و شاهد یکی از قدرتمندترین گوشی‌های مجهز به نمایشگری بزرگ و قلم S Pen بودیم. اما یکی از قابلیت‌های شاخص این تلفن هوشمند که گیمرها را هدف قرار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - داده، سازگاری کامل با خدمات و بازی‌های ایکس باکس است.

طبق اعلام رسمی کمپانی سامسونگ و همچنین «فیل اسپنسر» مدیر بخش بازی‌های ویدیویی مایکروسافت، گلکسی نوت ۲۰ به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربران اجازه می‌دهد به سادگی کنترلرهای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس را به موبایل متصل کرده و همچنین با استفاده از سرویس Xbox Game Pass تجربه گیمینگ مثال‌زدنی را در اختیار داشته باشند.

ردموندی‌ها مدتی پیش رسما اعلام کردند سرویس ایکس‌کلاد که جهت استریم مستقیم بازی‌های کنسولی نسل هشتم و نهم ایکس باکس به موبایل‌ها طراحی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - شده، ماه آینده میلادی برای اندروید راه‌اندازی خواهد شد و تجربه بیش از صد عنوان متنوع از جمله «ماینکرفت»، فورتزا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - هورایزن ۴» و «گیرز ۵» را برای کاربران تلفن‌های هوشمند فراهم می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان

پلتفرم اشتراکی Xbox Game Pass Ultimate یکی از ویژگی‌های اصلی خدمات گیمینگ گلکسی نوت ۲۰ خواهد بود که بعد از فعال شدن سرویس‌های ابری xCloud در تاریخ ۱۵ سپتامبر (معادل با ۲۵ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - شهریور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - ماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. همراهی این ویژگی با قابلیت‌های Game Booster اختصاصی سامسونگ و اتکا بر توانایی‌های سخت‌افزاری موبایل‌های جدید گلکسی نوت ۲۰، بدون شک تجربه‌ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - بدون نقص از گیمینگ را پیش روی علاقه‌مندان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - قرار خواهد داد.

علاوه بر این سامسونگ و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - مایکروسافت طی همکاری مستقیمی باندلی ویژه از موبایل گلکسی نوت ۲۰ و سرویس ایکس باکس گیم پس التیمیت و کنترلری ویژه را نیز تدارک دیده‌اند. کنترلر بلوتوثی این باندل از نوع PowerA’s MOGA XP5-X است که کاملا مشابه با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - کنترلرهای ایکس باکس بوده و گیره‌ای جهت نگه داشتن موبایل به همراه دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان

این کنترلر بی‌سیم باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجزایی داشته که می‌توان آن را حتی هنگام بازی کردن شارژ کرد و حتی به کمکش موبایل را شارژ نگه داشت. ضمنا با تهیه این باندل اشتراکی سه ماهه از سرویس گیم پس التیمیت را نیز در اختیار خواهید گرفت که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - حالت عادی ماهیانه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - ۱۵ دلار هزینه دارد. البته فراموش نکنید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - که استفاده از خدمات xCloud کاملا رایگان است. باندل مورد بحث از تاریخ ۲۱ آگوست (معادل با ۳۱ مرداد) قابل خریداری خواهد بود.

گفتنی است موبایل‌های گلکسی نوت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - ۲۰ به نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از نوع سوپر امولد مجهز خواهند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - بود، و برای تجربه بازی‌های ویدیویی از چیپست اگزینوس ۹۹۰ با همراهی ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - ۵۱۲  گیگابایت حافظه داخلی نیرو می‌گیرند. این تلفن‌های هوشمند جدید با قیمت ۱۰۰۰ دلار برای مدل پایه و ۱۳۵۰ دلار برای مدل الترا بزودی راهی بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone