🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19570.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رخنه اطلاعاتی در خاورمیانه بیش از میانگین جهانی روی دست شرکت‌ها خرج می‌گذارد

بر اساس جدیدترین پژوهش صورت گرفته، هزینه هر رخنه اطلاعاتی در خاورمیانه بیش از میانگین جهانی و برابر ۶.۵۲ میلیون دلار است. این تحقیق که توسط «IBM Security» و «Ponemon Institute» صورت گرفته، هزینه رخنه ...

بر اساس جدیدترین پژوهش صورت گرفته، هزینه هر رخنه اطلاعاتی در خاورمیانه بیش از میانگین جهانی و برابر ۶.۵۲ میلیون دلار است.

این تحقیق که توسط «IBM Security» و «Ponemon Institute» صورت گرفته، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - هزینه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - رخنه اطلاعاتی در ۱۷ کشور جهان در سال ۲۰۲۰ را مورد تحلیل قرار داده است. طبق این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - گزارش، میانگین هزینه هر رخنه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - اطلاعاتی در ایالات متحده آمریکا برابر ۸.۶۴ میلیون دلار بوده و در خاورمیانه و کانادا به ترتیب به ۶.۵۲ و ۴.۵ میلیون دلار می‌رسد. این هزینه در خاورمیانه سال گذشته میلادی برابر ۵.۹۷ میلیون دلار بود.

کشورهای آمریکای لاتین و سازمان‌های برزیلی به ترتیب با میانگین ۱.۶۸ و ۱.۱۲ میلیون دلار در جمع کم هزینه‌ها قرار گرفته‌اند. بطور میانگین رخنه اطلاعاتی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - در سال ۲۰۲۰ به میزان ۳.۸۶ میلیون دلار خرج روی دست شرکت‌ها گذاشته است. در عربستان سعودی و امارات متحده عربی هر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - رخنه اطلاعاتی هزینه ۱۸۸ دلاری برای کمپانی‌ها در پی داشته که نشان از رشد ۸.۵ درصدی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - نسبت به سال گذشته میلادی دارد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل

در خاورمیانه، حملات مخرب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - در ۵۹ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - درصد موارد نقش داشته‌اند و سهم مشکلات سیستم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - و خطای انسانی به ترتیب به ۲۴ و ۱۷ درصد می‌رسد. در این منطقه، ۲۳ درصد سازمان‌ها از سیستم امنیتی خودکار استفاده می‌کنند، ۴۷ درصد آن‌ها تنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - بخشی از سیستم‌ها را خودکار کرده‌اند و ۳۷ درصد همچنان از سیستم‌های دستی استفاده می‌کنند.

طبق گزارش اخیر، میانگین زمان شناسایی رخنه اطلاعاتی برابر ۲۰۷ روز بوده و سازمان‌ها بطور میانگین ۷۳ روز درگیر آن‌ بوده‌اند که مجموع آن‌ها به ۲۸۰ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - روز می‌رسد که تفاوت چندانی با سال ۲۰۱۹ ندارد. در خاورمیانه مدت زمان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - شناسایی در سال ۲۰۲۰ برابر ۲۶۹ روز بوده و ۱۰۰ روز نیز درگیر حمله بوده‌اند که مجموع آن‌ها را به ۳۶۹ روز می‌رساند که نسبت به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - ۳۸۱ روز سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

بیشترین هزینه‌ها در رخنه اطلاعاتی به ترتیب مربوط - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سرعین استان اردبیل - به بخش سلامتی، سرویس‌های مالی و فناوری می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone