🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19581.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی واچ ۳ رسما رونمایی شد؛ بازگشت زه چرخشی

در ادامه مراسم آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ، همانطور که انتظار می‌رفت نسل سوم ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ رونمایی شد. گجت پوشیدنی جدیدی که ظاهری ظریف‌تر و خوش‌ساخت‌تر از نسل‌های قبلی داشته و علاوه بر تمام ویژگی‌های ...

در ادامه مراسم آنپکد ۲۰۲۰ سامسونگ، همانطور که انتظار می‌رفت نسل سوم ساعت‌های هوشمند گلکسی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - واچ رونمایی شد. گجت پوشیدنی جدیدی که ظاهری ظریف‌تر و خوش‌ساخت‌تر از نسل‌های قبلی داشته و علاوه بر تمام ویژگی‌های شناخته شده، قابلیت‌هایی تازه را ارائه می‌کند. ضمن اینکه زه چرخشی محبوب هواداران هم برگشته.

همان گونه که در شایعات پیشین نیز دیده شده بود، گلکسی واچ ۳ در دو نسخه تیتانیومی و فولاد ضدزنگ با بند چرمی به بازار عرضه خواهد شد تا سلایق متنوع‌تری را پوشش دهد. زه چرخشی دور نمایشگر هم نسبت به قبل باریک‌تر شده تا در عین افزایش اندازه صفحه نمایش، سایز کلی ساعت هوشمند کاهش یابد. به ادعای سازندگان گلکسی واچ ۳ در مقایسه با نسل اول این ساعت‌های هوشمند، ۱۴ درصد باریک‌تر، ۸ درصد کوچک‌تر و ۱۵ درصد سبک‌تر شده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران

گلکسی واچ ۳ در دو سایز ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری با ظرفیت‌های باتری به ترتیب ۲۴۷ و ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار خواهد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - شد و از نظر بدنه نیز مجهز به استاندارد مقاومت در برابر آب IP68 و استاندارد نظامی MIL-STG-810G جهت مقاومت در - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - برابر ضربه و خط و خش است و هر کدام از آنها نیز می‌تواند از قابلیت LTE پشتیبانی نماید.

نوع نمایشگر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - این ساعت هوشمند سوپر امولد با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بوده که با شیشه محافظ گوریلا گلس DX پوشیده شده است. در داخل نیز چیپست اگزینوس ۹۱۱۰ با دو هسته پردازشی و فرکانس ۱.۱۵ گیگاهرتزی تعبیه شده که یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی آن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - را همراهی می‌کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران

در بخش نرم‌افزاری سیستم عامل ساعت هوشمند مورد بحث - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - از نوع تایزن ۵.۵ بوده و بهینه‌سازی‌های مطلوبی داشته و کاربر می‌تواند با گردش زه دور نمایشگر، به سادگی به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - تمام منوها از جمله لیست ویجت‌ها، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - اپیلیکیشن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و تنظیمات سریع و همچنین ابزار سلامتی و ورزشی دسترسی داشته باشد. علاوه بر این برای شخصی‌سازی ظاهر ساعت مجموعه‌ای شامل ۸۰ هزار طرح مختلف از واچ‌فیس در فروشگاه سامسونگ قابل دانلود خواهد بود و ترکیب نمایش اطلاعات روی آن نیز کاملا قابل شخصی‌سازی است.

سیستم پایش سلامتی گلکسی واچ ۳ نه تنها امکان گرفتن نبض - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - و ریتم ضربان قلب کاربر را دارد، بلکه توانایی نظارت بر فشار خون و اکسیژن خون (SpO2) را نیز داراست. اما یکی از قابلیت‌های تازه این ساعت هوشمند امکان شناسایی افتادن فرد است، به این ترتیب که که در صورت زمین خوردن شما، ساعت به صورت خودکار یک پیام هشدار به شماره‌های انتخابی خودتان ارسال خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران

ویژگی «تحلیل دویدن» می‌تواند همزمان با تمرین‌های ورزشی و دویدن شما، به صورت آنی اطلاعات مربوطه وضعیت سلامتی و جسمانی شما را در اختیارتان قرار دهد و بعد از اتمام تمرین نیز گزارشی ارائه می‌دهد تا نه تنها وضعیت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - خود را بررسی کرده و عملکردتان را ارتقا دهید، بلکه احتمال آسیب‌دیدگی و جراحت را نیز کاهش دهید.

دیگر قابلیت تازه ای هم که با گلکسی واچ ۳ همراه خواهد بود VO2 max readings است که از طریق آن می‌توان میزان مصرف اکسیژن را پایش کرد. با در نظر داشتن شرایط پاندمی فعلی، توسعه دهندگان مجموعه‌ای از ویدیوهای ورزشی را برای تمرین در خانه در اپلیکیشن Samsung Health نیز تدارک دیده‌اند. ضمن اینکه تمام توانایی‌های این ساعت هوشمند به طور کامل با دیگر محصولات اکوسیستم گلکسی از جمله موبایل‌های گلکسی نوت ۲۰ میز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - سازگار خواهد بود.

گفتنی است - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - گلکسی واچ ۳ در تاریخ ۶ آگوست معادل با ۱۶ مرداد ماه در سه رنگ برنز، نقره‌ای و مشکی و با قیمت‌های ۴۲۹ یورو برای نسخه ۴۱ میلی‌متری، و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - ۴۵۹ یورو برای مدل ۴۵ میلی‌متری به بازار جهان عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که نسخه‌های مجهز - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر رامسر استان مازندران - به فناوری LTE (با امکان دریافت تماس و پیام) هر کدام از این مدل‌های ساعت هوشمند ۵۰ یورو گران‌تر هستند و به ترتیب با قیمت‌های ۴۷۹ یورو و ۵۰۹ یورو به فروش خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام دوستان یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone