🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19577.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی بادز لایو TWS معرفی شد؛ حذف نویز فعال و شارژدهی ۲۸ ساعته

سامسونگ در دومین مراسم آنپکد سال ۲۰۲۰ از ایرفون گلکسی بادز لایو TWS رونمایی کرد. این مدل پیشرفت قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز پلاس داشته و با ظاهر کاملاً جدید، حذف نویز فعال و ...

سامسونگ در دومین مراسم آنپکد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - سال ۲۰۲۰ از ایرفون گلکسی بادز لایو TWS - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - رونمایی کرد. این مدل پیشرفت قابل توجهی نسبت به گلکسی بادز پلاس داشته و با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - ظاهر کاملاً جدید، حذف نویز فعال و حداکثر شارژدهی ۲۸ ساعته از فردا به بازار عرضه می‌شود.

سامسونگ برای طراحی گلکسی بادز لایو TWS به شکل لوبیا تمام قطعات داخلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - را به شکل عمودی درون ایرفون‌ها قرار داده است و طراحی آنها به گونه‌ایست که به طور کامل درون گوش جای گرفته و به قول سامسونگ «ظاهری طبیعی‌تر» به کاربر می‌دهند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

درون گوشی‌ها درایور ۱۲ میلیمتری قرار گرفته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - در قسمت بیرونی آنها سه میکروفن تعبیه شده که دو تای آنها با استفاده از فناوری Voice Pickup Unit موقعیت دهان کاربر و صحبت‌های او را تشخیص داده و حذف نویز حین مکالمه و حذف نویز فعال حین گوش دادن به موزیک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - را امکان پذیر می‌کنند.

گلکسی بادز لایو TWS از مد Game هم پشتیبانی می‌کند که به کاهش تأخیر در بازی‌ها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - منجر خواهد شد. سامسونگ شارژدهی این مدل را با گوش دادن به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - موزیک ۶.۵ ساعت و با فعال بودن حذف نویز فعال ۴.۵ ساعت اعلام کرده است. به کمک کیس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - شارژ ۴۷۲ میلی آمپر ساعتی که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود، شارژدهی این محصول تا ۲۸ ساعت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - افزایش خواهد یافت.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

به گفته سامسونگ با ۵ دقیقه شارژ کردن بادز لایو می‌توان تا ۱ ساعت از آن استفاده کرد. این مدل همچنین از شارژ بیسیم پشتیبانی کرده و با تمام شارژرهای Qi سازگار است. وزن هر کدام - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - از ایربادها ۵.۶ گرم بوده و به باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند.

سامسونگ گلسی بادز لایو TWS از فردا ۱۶ مرداد در رنگ‌های سفید، مشکی و برنزی به قیمت ۱۶۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone