تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16736.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ احتمالاً اولین موبایل چینی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ است

بر اساس برخی گزارش‌ها، پرچمدار جدید شیائومی (می ۱۱ یا می میکس ۴) اولین موبایل چینی خواهد بود که به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز می‌شود. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری Digital Chat ...

بر اساس برخی گزارش‌ها، پرچمدار جدید شیائومی (می ۱۱ یا می میکس ۴) اولین موبایل چینی خواهد بود که به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز می‌شود.

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری Digital Chat Station در توییتر مدعی شده گوشی پرچمدار جدید شیائومی (احتمالاً می ۱۱)، اولین موبایل چینی است که به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز می‌شود و برای مدت زمانی محدود آن را در انحصار خود نگاه خواهد داشت.

استفاده انحصاری از چیپست‌های موبایل موضوع تازه‌ای نیست؛ ردمی K30 5G ریسینگ ادیشن که اردیبهشت ماه امسال معرفی شد، همچنان تنها موبایل دنیاست که از اسنپدراگون 768G بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان
رندر منتسب به شیائومی می ۱۱ پرو

در ادامه گزارش آمده که شیائومی می ۱۱ احتمالاً از دوربین سلفی زیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - نمایشگر برخوردار بوده و صفحه نمایش آن «رزولوشن 2K با نرخ رفرش بالا» را ارائه می‌کند. پرچمدار جدید شیائومی که ممکن است می - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - میکس ۴ هم باشد، از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵، نمایشگر 2K با نرخ تازه‌سازی احتمالاً ۱۲۰ هرتز، شارژر ۲۰۰ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - وات، دوربین ارتقا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - یافته با بزرگنمایی دیجیتال حدوداً ۱۵۰ برابری برخوردار بوده و سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود شیائومی می‌ ۱۱ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ معرفی شود، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - ولی اطلاعاتی از تاریخ عرضه می میکس ۴ در دست نیست. البته حدوداً چهار ماه قبل برخی از مشخصات این گوشی فاش شد که از مجهز شدن آن به اسنپدراگون ۸۷۵، فست شارژر ۱۰۰ واتی، نمایشگر 2K با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۱۵۰ مگاپیکسلی خبر می‌داد.

در هر صورت به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - نظر می‌رسد پرچمدار جدید شیائومی فارغ از مدل، علاوه بر مجهز شدن به جدیدترین چیپست - تعمیرات یخچال یخساران در شهر آزادشهر استان گلستان - کوالکام، با سخت افزار جذاب و فوق العاده از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسیبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
اطراف جلال آباد آزادشهر هم یخچال یخساران NRF 26 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در جلال آباد شهر آزادشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone