🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26668.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رزبری پای 4 با خیلی از شارژرهای USB C شارژ نمی شود

پورت یو اس بی نوع C رزبری پای چهار که آخرین مدل این میکرو کامپیوتر محسوب می شود، دارای مشکلی است که باعث می شود بسیاری از کابل های محبوب یو اس بی C قادر ...

پورت یو اس بی نوع C رزبری پای چهار که آخرین مدل این میکرو کامپیوتر محسوب می شود، دارای مشکلی است که باعث می شود بسیاری از کابل های محبوب یو اس بی C قادر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - به شارژ کردنش نباشند. ایراد این پورت که تنها راه شارژ کردن رزبری پای محسوب می شود باعث شده دستگاه برای بسیاری از کاربران بی استفاده باشد.

مشکل مذکور برای اولین بار در پستی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - توسط «تایلر وارد» عنوان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - شده بود و از آن موقع توسط بسیار افراد دیگر از جمله یکی از بنیان گذاران رزبری پای به نام «Eben Upton» نیز تایید شده است.

طراحی مرجع پورت یو اس بی C بی نظم و گیج کننده است

مشکل اینجاست که درگاه شارژ رزبری پای چهار بین دوتا از پین هایش از یک مقاومت استفاده می کند، اما طبق مشخصات پورت های یو اس بی C، هرکدام از آن ها باید مقاومت مخصوص به خود را داشته باشند. این مسئله باعث می شود کابل های یو اس بی C که نوع «e» هستند و معمولا برای شارژ لپتاپ ها از درگاه تاندربولت استفاده می شوند قادر به شارژ کردن رزبری پای چهار نباشند. چنین کابل هایی به چیپست هایی مجهز شده اند تا قابلیت هایی مانند مقدار برق انتقال داده شده و یا نوع وسیله ای که به آن متصل شده اند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - را مدیریت کنند. اگر یکی از این کابل ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - را به میکرو کامپیوتر رزبری پای 4 متصل کنید، آن را یک آداپتور صوتی تشخیص می دهد و شارژش نخواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان

با تایید مشکل بوجود آمده، هم موسس رزبری پای اعلام کرده این مسئله در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - بروزرسانی های طراحی سخت افزار مدل آینده این دستگاه برطرف خواهد - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - شد و فعلا کاربران - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - باید با یکی از راه های جایگزین مشکل را دور بزنند. یکی از این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - راه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - ها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - استفاده از شارژر اصلی رزبری پای چهار است که از کابل نوع «e» استفاده نمی کند. این فرد اعلام نکرده مدل های اصلاح شده رزبری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - پای چه زمانی تولید خواهند شد.

گفتنی است بروز مشکلات این چنینی در طراحی پورت های یو اس بی C بسیار متداول است زیرا به گفته برخی کارشناسان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - طراحی بسیار بی نظم و گیج کننده ای دارد. به نظر آن ها تولید کننده ها نباید به دنبال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - طراحی برد های خلاقانه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - باشند و حتما باید مشخصات استاندارد تعیین شده برای طراحی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سیاهکل استان گیلان - این پورت را عیناً کپی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone