🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26659.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دستگاه‌ها و کارت‌های تلفن همگانی به روز می‌شوند

شرکت مخابرات ایران قصد دارد دستگاه‌های تلفن همگانی را به روز کند که مطابق آن کارت‌های تلفن همگانی نیز متناسب با دستگاه‌های جدید به روز خواهد شد. بر اساس گزارشی که شرکت مخابرات ایران منتشر ...

شرکت مخابرات ایران قصد دارد دستگاه‌های تلفن همگانی را به روز کند که مطابق آن کارت‌های تلفن همگانی نیز متناسب با دستگاه‌های جدید به روز خواهد شد.

بر اساس گزارشی که شرکت مخابرات ایران منتشر کرده است، «سید مجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات اعلام کرده که در فاز اول ساماندهی کارت‌های اعتباری، دستگاه‌‌های تلفن همگانی استان‌های تهران و البرز، تغییر می‌کنند؛ همچنین دارندگان این کارت‌ها، برای فعالسازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می‌توانند به مراکز امور مشترکین مخابرات مراجعه کنند:

«سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاه‌های تلفن همگانی فاقد کارت نیز می‌توانند از اول مرداد ماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.»

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان

صدری تاکید کرد افرادی که دارای کارت‌های اعتباری همگانی هستند اگر اعتباری در کارت آنها وجود داشته باشد، می‌توانند تا پایان مرداد ماه به مراکز امور مشتریان مراجعه کنند تا مبلغ باقی مانده به سامانه جدید منتقل شود تا از آن برای برقراری تماس از طریق تلفن‌های همگانی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری باقی مانده اعتبار این دسته از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - کارت‌ها غیر فعال می‌شود، خاطرنشان کرد:

«دارندگان کارت‌های تلفن همگانی، همچنان می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفا نسبت به فعال سازی کارت‌های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار از دستگاه‌های تلفن همگانی استفاده کنند.»

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان

لازم به اشاره است که این تغییرات در حالی رخ داد که روز گذشته یکی از کاربران توییتر اعلام کرده بود که به دلیل کمبود کارت‌های تلفن، هر کارت ۵ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - هزار تومانی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شهرضا استان اصفهان - دیوار به مبلغ ۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone