🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26658.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اکانت کنونیکال در گیت‌هاب هک شد؛ سورس‌کد اوبونتو در امان است

اکانت گیت هاب «کنونیکال»، کمپانی حامی اوبونتو و دیگر پروژه های متن باز هدف حمله هکرها قرار گرفته است. تیم امنیتی اوبونتو با انتشار بیانیه ای تاکید کرده که حساب کاربری کنونیکال در گیت هاب از ...

اکانت گیت هاب «کنونیکال»، کمپانی حامی اوبونتو و دیگر پروژه های متن باز هدف حمله هکرها قرار گرفته است.

تیم امنیتی اوبونتو با انتشار بیانیه ای تاکید کرده که حساب کاربری کنونیکال در گیت هاب از روز گذشته هک شده و از آن برای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - کارهایی نظیر ایجاد مخازن و موضوعات جدید استفاده شده است:

کنونیکال این حساب را از سازمان خود در گیت هاب حذف کرده و در حال بررسی ابعاد رخنه است اما هنوز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - نشانه ای از تغییر کدهای منبع یا PII پیدا نکرده است. علاوه بر این زیرساخت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - لانچ‌پد که توزیع اوبونتو در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - آن ساخته و نگهداری می شود به گیت هاب متصل نیست و از این حمله در امان مانده است.

بر اساس یک میرور اکانت هک شده کنونیکال، هکرها ۱۱ مخزن جدید ساخته اند اما محتوایی در آنها قرار نداشته است. تیم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - امنیتی اوبونتو پس از بررسی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - ابعاد مختلف این رخنه و انجام اقدامات لازم یک به‌روزرسانی عمومی جدید را منتشر خواهد کرد.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران

در مجموع به نظر نمی رسد این حمله چندان جدی باشد چرا که اگر هکر کدهای مخرب را به پروژه های کنونیکال تزریق می کرد، هرگز با ایجاد ریپازیتوری های جدید توجهات را به خود جلب نمی کرد.

این اولین باری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - نیست که حساب های رسمی اوبونتو در وب هدف حمله قرار می گیرد و فوروم های رسمی این توزیع لینوکس سه بار دیگر چنین رویدادهای را پشت سر گذاشته اند. در جولای ۲۰۱۳ هکرها اطلاعات ۱.۸۲ میلیون کاربر، در جولای ۲۰۱۶ داده های ۲ میلیون کاربر را به سرقت برده و در سومین رویداد نیز فوروم رسمی اوبونتو دیفیس شد.

در می ۲۰۱۸ نیز یک پکیج مخرب در فروشگاه رسمی اوبونتو شناسایی شد که حاوی کدهای ارزکاوی مخفیانه بود و با - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - سوءاستفاده از سخت افزار کاربران به درآمدزایی برای توسعه دهندگانش می پرداخت.

 

تماشا کنید: سامسونگ اجرای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر نور استان مازندران - لینوکس روی گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone