🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44119.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هدست های سامسونگ در آینده شما را از روی شکل جمجمه تان خواهند شناخت

اخیراً پتنتی متعلق به کمپانی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چگونه هدست های واقعیت مجازی می توانند از روی شکل جمجمه هویت کاربر خود را شناسایی کنند. [digipullqoute place="left"]با این تکنولوژی ...

اخیراً - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پتنتی متعلق به کمپانی سامسونگ در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد چگونه هدست های واقعیت مجازی می توانند از روی شکل جمجمه هویت کاربر خود را شناسایی کنند.

با این تکنولوژی هدست ها می توانند قفل موبایل شما را بگشایند

بر اساس تصاویر و توضیحات منتشر شده، هدست های «Gear VR» می توانند به مجموعه ای از سنسورهای تشخیص دهنده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فشار مجهز شوند تا با اندازه گیری فشار وارده به قسمت های مختلف بندهای نگه دارنده و پد اطراف چشم ، شکل کلی جمجمه کاربر را تشخیص و به هویت او پی ببرند.

در حال حاضر هیچ راهی برای باز کردن قفل موبایل ها از طریق هدست وجود ندارد، بنابراین می بایست موبایل خود را از درون دستگاه خارج کنید، قفل آن را بگشایید و دوباره درون هدست جای دهید. اما در صورت استفاده از تکنولوژی مورد اشاره می توان باز کردن فقل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دستگاه را به خود هدست سپرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

به مانند همیشه، هیچ تضمینی برای ورود تکنولوژی معرفی شده در این پتنت به دنیای تجاری وجود ندارد، اما با - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توجه به کاربردهای زیادی که می توان برای آن متصور بود، می شود امید بیشتری برای تجاری سازی آن داشت، به خصوص - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که از روی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تصاویر به نظر می رسد برای تعبیه سنسورهای مورد اشاره نیاز به تغییر چندانی در طراحی هدست ها نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone