🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29644.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

از دسترس خارج شدن ده ها وبسایت دولتی آمریکا با ادامه تعطیلی دولت

در این روزها که دولت آمریکا به تصمیم دونالد ترامپ به حالت تعطیل درآمده، هر سرویسی که به نوعی غیرضروری تلقی می گردد از فاز عملیاتی خارج شده و قابل دسترس نیست. ظاهرا برخی وبسایت ...

در این روزها که دولت آمریکا به تصمیم دونالد ترامپ به حالت تعطیل درآمده، هر سرویسی که به نوعی غیرضروری تلقی می گردد از فاز عملیاتی خارج شده و قابل دسترس نیست. ظاهرا برخی وبسایت های دولتی آمریکا هم نیاز به تمدید گواهی های امنیتی خود را - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - غیرضروری قلمداد کرده اند و در نتیجه از دسترس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - خارج شده اند.

بنابر گزارشی که BuzzFeed منتشر کرده چندین سایت دولتی آمریکا به خاطر منقضی شدن گواهی های HTTPS خود یا از دسترس خارج شده اند یا توسط برخی مرورگرها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - مسدود و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - ظاهرا هیچیک از نیروهای سازمانی مسئول این وبسایت ها در محل کارشان حاضر نیستند تا در طول تعطیلی دولت آمریکا این گواهی ها را تمدید نمایند.

براساس اعلام یک شرکت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - بریتانیایی به نام Netcraft که در زمینه ارائه سرویس های امنیتی فعالیت دارد بسیاری از دامین های دولتی تا زمانی که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - افراد مسئول، گواهی های امنیتی شان را تمدید نکنند قابل دسترس نیستند. برخی هم نظیر وبسایت های زیردامنه وزارت دادگستری آمریکا به خاطر آنکه دامنه شان در فهرست HSTS (این مکانیزم امنیتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - از وبسایت ها در برابر حملاتی که به خاطر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - افت پروتکل روی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - می دهند - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - حفاظت میکند) کروم  قرار دارد کاملا از دسترس خارج شده اند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان

موارد دیگر نیز برخی صفحات وبسایت ناسا و وبسایت متعلق به یکی از دادگاه های آمریکا هستند که از این مکانیزم استفاده نمی کنند و همچنان ضمن ارائه هشدار به کاربران در دسترس هستند.

اینطور که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - به نظر می رسد تمدید گواهی برای دامنه ها بر عهده خود وزارت خانه و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - سازمان هاست و  تا زمانی که دولت کارش را از سر بگیرد به نظر نمی رسد که این وبسایت ها مجددا آغاز به کار کنند. با این - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان - حال بسته به اینکه تعطیلی دولت تا چه اندازه طول می کشد می توان انتظار وقوع اتفاقاتی بدتر از این را داشت.

- تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر لاهیجان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone