🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29643.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از یک پرینتر رنگی ۷۳ دلاری رونمایی کرد

شیائومی در جریان کنفرانس خبری معرفی ردمی نوت ۷ از یک محصول دیگر هم که پیشتر نویدش را داده بود رونمایی کرد: پرینتر رنگی میجا ( Xiaomi MIJIA Photo Printer ) با قیمت ۷۳ دلار. پرینتر ...

شیائومی در جریان کنفرانس خبری معرفی ردمی نوت ۷ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - از یک محصول دیگر هم که پیشتر نویدش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - را داده بود رونمایی کرد: پرینتر رنگی میجا ( Xiaomi MIJIA Photo Printer ) با قیمت ۷۳ دلار. پرینتر رنگی میجا شیائومی همراه با مجموعه ای ۴۰ عددی از کاغذ به مشتریان عرضه می شود که این پکیج نیز ۸ دلار دیگر آب می خورد.

البته اشاره کنیم میجا اولین پرینتر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - شیائومی نیست و این شرکت سال گذشته نیز از طریق جمع سپاری پروژه تولید محصول دیگری به نام XPRINT AR را کلید زد که در واقع نوعی پرینتر شخص ثالث است و خود شیائومی آن را تولید نمی کند. در مورد میجا اما باید بگوییم که قابلیت پرینت عکس های گرفته شده با موبایل آن هم در فرمت های مختلف را دارد. لی جون مدیرعامل شیائومی ضمن تمجید از قابلیت های این محصول مدعی شد که میجا عکس ها را با همان کیفیتی که هستند چاپ می کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

پرینتر رنگی میجا شیائومی دستگاهی جمع و جور و در عین حال بسیار جالب است و می تواند عکس ها را با حداکثر اندازه ۱۵ سانتی متر چاپ کند. رزلوشن تصاویر پرینت شده توسط این دستگاه 300 در 300dpi اعلام شده که به لطف تکنولوژی چاپ تصعید رنگ آن فراهم می شود. این تکنولوژی می تواند تا ۲۵۶ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - رنگ خروجی را تشخیص دهد. تکنولوژی تصعید ضمن آنکه طیف وسیع تری از گاموت رنگی را ارائه می نماید رنگ ها را به بهترین شکل ممکن تولید می کند و خبری از تاری و زرد شدن رنگ ها در آن نیست.

پرینتر جدید شیائومی به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - صورت خودکار عکس ها را در آخرین مرحله چاپ با نوعی فیلم شفاف محافظتی می پوشاند تا اثری از خط و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - خش و اثرانگشت روی آنها باقی نماند و افشره آب نیز آسیبی به آنها وارد نکند. جنس رنگ های به کار رفته در این پرینتر نیز به گونه ایست که دربرابر گاز، نور و رطوبت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - مقاوم هستند و دوام بالایی دارند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان

علاوه بر این موارد شیائومی اعلام کرده که ۶۵۵ منفذ و ۱۲ دیافراگم را با کوچک ترین اثر روی ظاهر کلی دستگاه در بدنه تعبیه کرده است. این منافذ قرار است هوا را به داخل دستگاه راه دهند و از گرم شدن آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - جلوگیری نمایند و امکان پرینت مستمر و پشت سرهم تصاویر را فراهم نمایند.

این پرینتر از اپلیکیشن های میجا و واتس اپ نیز پشتیبانی میکند و قابلیت پرینت بیسیم از روی محتوای کامپیوتر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - را دارد و با کمک دکمه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - پاوری کنترل می شود که همزمان نقشه دکمه پرینت را هم ایفا می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر بندرترکمن استان گلستان - کند. این پرینتر هوشمند همچنین به کاربران خود امکان می دهد که عکس هایشان را با دوستان و خانواده روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone