🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33978.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

خرم آبادی: تمدید مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی تمسخر دستور قضایی است

زمزمه‌ها حکایت از این دارد که مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی در کشور تا پایان آذرماه تمدید شده و این موضوع واکنش معاون دادستان کل کشور را به دنبال داشته است. «عبدالصمد خرم آبادی» ...

زمزمه‌ها حکایت از این دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - که مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی در کشور تا پایان آذرماه تمدید شده و این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - موضوع واکنش - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - معاون دادستان کل کشور را به دنبال داشته است. «عبدالصمد خرم آبادی» در کانال شخصی خود در پیام‌رسان سروش ادامه‌ی مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را مصداق تمسخر دستور قضایی اعلام کرده است.

وی در کانال خود به دستور قضایی برای فیلتر تلگرام اشاره کرد و با تشریح آن توضیح داده که فعالیت این دو پیام رسان از ابتدا هم غیر قانونی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - بوده است:

«اعمال مسدودسازی تلگرام باید به نحوی باشد که محتوای شبکه مذکور با هیچ نرم افزاری (اعم از فیلترشکن و نظایر آن) در کشور قابل دسترس نباشد.فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی از ابتدا غیر قانونی و بر خلاف دستور قضایی بوده و ناقضان دستور قضایی مستوجب مجازات ماده ۵۷۶ قانون  مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) هستند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران

به گفته خرم آبادی یکی از اهداف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - فیلتر تلگرام، پیشگیری از وقوع جرم از طریق مهاجرت مردم به پیام رسان‌های داخلی و جایگزینی آنها به جای تلگرام بوده است بنابراین تمدید مهلت فعالیت نسخه‌های فارسی تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - در واقع به تمسخر گرفتن دستور قضایی فیلتر تلگرام است.

معاون دادستانی کشور در این نوشته همچنین اشاره کرده که مدیران ایرانی برخی از کانال‌های پر بازدید اپلیکیشن تلگرام به کشور امارات فراخوانده شده‌اند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - با آنها هماهنگی‌هایی در مورد استفاده و توزیع پول مجازی تلگرام انجام شود. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که اساسا تلگرام کشور ایران را در لیست تحریمی‌های خود نسبت به ارز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - مجازی گرام قرار داده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران

به عقیده خرم آبادی ادامه فعالیت نسخه‌های فارسی تلگرام، خواسته یا ناخواسته، کمک به جنگ اقتصادی علیه ایران و هموار کردن راه خروج - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - سرمایه و ارز - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - و دخالت دیگر کشورها در امور اقتصادی کشور خواهد بود.

گفتنیست با وجود این اخطارها و صحبت‌ها، تا لحظه نوشتن این مطلب، فعالیت تلگرام طلایی و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سرخرود استان مازندران - هاتگرام بدون مشکل صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone