🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26607.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دسترسی هزاران اپ اندروید به موقعیت مکانی کاربر بدون داشتن مجوز ردیابی

با غیر فعال کردن یا رد مجوز ردیابی یک اپ در گوشی اندرویدی، این انتظار می‌رود که دیگر آن اپ اجازه دسترسی به موقعیت مکانی کاربر را نداشته باشد. اما محققان اخیرا متوجه شدند که ...

با غیر فعال کردن یا رد مجوز ردیابی یک اپ در گوشی اندرویدی، این انتظار می‌رود که دیگر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن اپ اجازه دسترسی به موقعیت مکانی کاربر را نداشته باشد. اما محققان اخیرا متوجه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - شدند که هزاران اپ راهی برای دور زدن این محدودیت پیدا کرده و می‌توانند به موقعیت کاربر دسترسی پیدا کنند.

حتی اگر مجوز مذکور به یک اپ خاص داده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - نشود، اپ دیگری که مجوز ردیابی برایش فعال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - است قادر به اشتراک گذاری داده‌های موقعیت با اپ‌های دیگر و یا حتی ذخیره اطلاعات در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - محلی است که سایر اپ‌ها هم به آن دسترسی دارند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان

حتی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - اگر این دو اپ به هم مرتبط نباشند، به دلیل اینکه روی یک کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) ساخته شده‌اند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - بنابراین امکان به اشتراک‌گذاری چنین داده‌هایی را داشته و احتمالا صاحبان SDK هم به این اطلاعات دسترسی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - خواهند داشت.

بر اساس تحقیقی که در PrivacyCon 2019 ارائه شد، این موضوع در مورد اپ‌های شرکت‌هایی مثل سامسونگ و دیزنی که تا به حال صدها میلیون بار دانلود شده‌اند صدق - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - می کند. این اپ‌ها با SDK شرکت چینی Baidu و دفتر تحلیل داده Salmonads ساخته شده‌اند و می‌توانند اطلاعات کاربر را از اپی به اپ دیگر و البته به سرورهایشان انتقال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - دهند.

محققان دریافتند که برخی از اپ‌هایی که از SDK بایدو استفاده می‌کنند، احتمالا برای کاربرد خودشان سعی می‌کنند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - به صورت مخفیانه به اطلاعات کاربر دسترسی پیدا کنند. به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - جز این مساله، محققان به آسیب‌پذیری‌های دیگری هم پی بردند. مثلا برخی از آن‌ها می‌توانند اطلاعات مک آدرس اختصاصی چیپ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - شبکه، روتر، نقطه دسترسی بی‌سیم، SSID و... را به سرورهای مبدا ارسال کنند.

در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - این تحقیق همچنین اشاره شده که اپ عکاسی Shutterfly مختصات دقیق GPS را بدون داشتن مجوز ردیابی به سرورهای خود ارسال می‌کند. البته کمپانی سازنده این اپ چنین موضوعی را انکار کرده است.

به نظر می‌رسد قرار است وصله‌هایی برای این مشکلات اندروید برای اندروید Q - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - منتشر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - شوند اما به هر حال این کار مشکل دستگاه‌هایی که از ورژن‌های قبلی اندروید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - استفاده می‌کنند و قابلیت آپدیت به Q را نیز ندارند، برطرف نمی‌کند.

با این اوصاف گوگل باید تلاش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - بیشتری برای حل این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشکل از خود نشان بدهد چرا که فقط دارندگان گوشی‌های جدید نیستند که به چنین مشکلاتی دچارند. به گفته یکی از محققان این مطالعه، گوگل تا به حال بارها به صورت علنی اعلام کرده که امنیت نباید به یک کالای پر زرق و برق تبدیل شود اما روندی که این شرکت در پیش گرفته کاملا بر خلاف این ادعاهاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone