🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26603.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن‌های فون‌پی و ریالو با کیف پول مشترک وارد ناوگان تاکسیرانی می‌شوند

دو اپلیکیشن «فون‌پی»و «ریالو» کیف پول خود را مشترک کردند تا از این پس مسافران بتوانند با هر کدام از اپلیکیشن‌ها هر دو برچسب پرداخت در تاکسی‌ها را بخوانند و کرایه خود را پرداخت کنند. ...

دو اپلیکیشن «فون‌پی»و «ریالو» کیف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - پول خود را مشترک کردند تا از این پس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - مسافران بتوانند با هر کدام از اپلیکیشن‌ها هر دو برچسب پرداخت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - در تاکسی‌ها را بخوانند و کرایه خود را پرداخت کنند.

تا پیش از این مسافران برای پرداخت هزینه سفرهای خود باید از اپلیکیشن همان برچسب‌ QR که در تاکسی نصب شده بود استفاده می‌کردند. برای مثال درصورتیکه اپ فون‌پی را در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - گوشی خود نصب کرده بودند فقط می‌توانستند با استفاده از برچسب‌های QR فون‌پی هزینه سفر خود را پرداخت کنند اما از این به بعد چنین محدودیتی برای دو اپلیکیشن فون‌پی و ریالو وجود ندارد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران

«علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفتگو با دیجیاتو در این باره توضیح - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - داد که در تهران حدود ۸۰ هزار تاکسی وجود که در سه دسته خطی، گردشی، تاکسی‌های تلفنی و ترمینال‌های مسافری (هواپیمایی، قطار، اتوبوس) قرار می‌گیرند که برای هر کدام بسته به نوع کاربری آنها سیستم پرداخت آنلاین مخصوصی در نظر گرفته شده است:

«بیش از ۳۲ هزار تاکسی به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - صورت گردشی و ترمینال‌های مسافری مشغول به خدمت رسانی هستند که بیش از ۱۰ هزار از این تاکسی‌ها مجهز به اپلیکیشن‌های پرداخت هستند. همچنین بیش از ۳۴ هزار تاکسی به صورت خطی در تهران فعال هستند که بیش از ۶۰ درصد آنها یعنی عددی بیش از ۲۵هزار دستگاه تاکسی متصل به سامانه‌های پرداخت آنلاین هستند. در حال حاضر نیز ۳ اپ پرداخت فون‌پی، ریالو و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - تومن مشغول به فعالیت هستند که دو اپ ریالو و فون‌پی با هدف تسهیل پرداخت مسافران کیف پول‌های خود را مشترک کرده‌اند. اما تومن فعلا در این طرح همکاری نکرده است.»

به گفته قنادان مشترک کردن کیف پول‌ها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - فعلا در فاز اول است و در صورت موفق بودن این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - طرح، سایر اپ‌های قدیمی و جدید برای فعالیت در تاکسیرانی ملزم به مشترک کردن کیف پول خود خواهند شد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران

«ابراهیم سوادی‌نژاد» مدیرعامل فون‌پی نیز در گفتگو با دیجیاتو در مورد مشترک بودن کیف پول دو اپلیکیشن توضیح داد که این دو کیف از یکدیگر جزا هستند اما برچسب QR موجود در تاکسی‌ها Open API است و در اختیار تمامی اپ‌های پرداخت که فعال در این حوزه قرار دارد تا بتوانند از آن استفاده کنند:

«به این صورت با اسکن کردن بارکد پرداخت، دیتای پذیرنده به سمت آن اپلیکیشن می‌رود و پرداخت انجام می‌شود. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - پس از آن هم ما و شرکت همکار خود در بازه‌های زمانی مشخص تسویه حساب می‌کنیم. ضمن آنکه در این فرآیند تاکسیران و مسافر مشکلی حس نخواهند کرد.»

اینطور که سوادی نژاد به دیجیاتو می‌گوید، نزدیک به ۳۰ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - در صد تاکسی‌های خطی و  گردشی تهران متصل به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - فون‌پی هستند.

گفتنی‌ست پرداخت هزینه تاکسی با اپ‌های پرداخت آنلاین در حال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر متل قو استان مازندران - حاضر کارمزد ندارد و این موضوعی‌ست که باید از سوی بانک مرکزی‌ مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone