🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26608.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آسیب پذیری امنیتی تمام دانگل های لاجیتک که از کیبورد پشتیبانی می کنند

یک محقق امنیتی آسیب پذیری هایی در دانگل های لاجیتک که برای اتصال بی سیم ماوس ها و کیبوردهای این شرکت استفاده می شوند یافته و آن ها را به شکل عمومی منتشر کرده است. ...

یک محقق امنیتی آسیب پذیری هایی در دانگل های لاجیتک که برای اتصال بی سیم ماوس ها و کیبوردهای این شرکت استفاده می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - شوند یافته و آن ها را به شکل عمومی منتشر کرده است.

با سرقت کلید امنیتی، هکر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - می تواند به شکل خودسرانه اقدام به وارد کردن حروف - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - در کامپیوتر کند

این آسیب پذیری ها به هکرها امکان دستیابی به اطلاعات تایپ شده و حتی وارد کردن اطلاعات دلخواهشان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - از طریق دانگل های لاجیتک را می دهد، حتی اگر این وسیله به کیبوردی متصل نباشد؛ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - در نتیجه قادر خواهند بود کنترل دستگاه را به دست بگیرند. زمانی هم که از رمزگذاری برای اتصال دانگل و دستگاهی که به آن متصل شده است استفاده شود، آسیب پذیری یاد شده به هکرها امکان دسترسی به کد امنیتی را می دهد. علاوه بر این اگر در دانگل لیست سیاهی تعریف شده باشد که به دستگاه متصل به آن اجازه وارد کردن حروف را ندهد، امکان دور زدنش به کمک این آسیب پذیری وجود دارد.

«Marcus Mengs»، محققی که موفق به کشف این مشکلات شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - لاجیتک را در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - جریان آن ها قرار داده، اما این شرکت تنها قرار است به رفع بعضی از آسیب پذیری ها بپردازد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان
مدل جدیدتر دانگل های لاجیتک

به گفته این فرد، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - آسیب - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - پذیری های یافت شده تمام دانگل های لاجیتک که تحت نام «Unifying» و با تکنولوژی ارتباط رادیویی 2.4 گیگاهرتزی عرضه شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - اند را تحت تاثیر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - قرار می دهند. وی گفته: «با سرقت کلید امنیتی، هکر می تواند به شکل خودسرانه اقدام به وارد کردن حروف در کامپیوتر کند، یا اطلاعات وارد شده از سمت کاربر را از راه دور مشاهده کند.»

علاوه بر این در صورتی که هکر پروسه جفت شدن دانگل و کیبورد یا موس را از دست بدهد، در صورت داشتن دسترسی فیزیکی به دستگاه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - می تواند با خارج کردن و دوباره وصل کردن آن به کامپیوتر کد اتصال - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نجف آباد استان اصفهان - دستگاه را به دست بیاورد.

تمام دانگ های Unifying لاجیتک که از کیبورد هم پشتیبانی می کنند از این آسیب پذیری رنج می برند، در نتیجه پیشنهاد می کنیم نرم افزار Unifying لاجیتک را نصب کنید تا در صورت ارائه وصله امنیتی قادر به دریافت آن باشید.

دانلود نرم افزار Logitech Unifying برای ویندوز

 دانلود نرم افزار Logitech Unifying برای مک

دانلود نرم افزار Logitech Options برای ویندوز

دانلود نرم افزار Logitech Options برای مک

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone