🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19832.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت رایگان تی-موبایل برای ۱۰ میلیون خانواده آمریکایی

سال ۲۰۱۹ بود که مدیرعامل اپراتور مخابراتی تی-موبایل ایالات متحده وعده اینترنت رایگان برای ۱۰ میلیون منزل در این کشور و برای دانش‌آموزان کم بضاعت را داد. حالا این کمپانی جزئیات نحوه استفاده از این ...

سال ۲۰۱۹ بود که مدیرعامل اپراتور - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - مخابراتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - تی-موبایل ایالات متحده وعده اینترنت رایگان برای ۱۰ میلیون منزل در این کشور و برای دانش‌آموزان کم بضاعت را داد. حالا این کمپانی جزئیات نحوه استفاده از این امکان را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - تشریح کرده است.

اپراتور تی-موبایل که چند ماه قبل ابا اپراتور اسپرینت ادغام شده از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - تخصیص ۱۰ میلیارد دلار در یک دوره ۱۰ ساله تحت برنامه‌ای به نام «Project 10Million» خبر داده است. در ایالات متحده تحت برنامه NSLP قرار است وعده‌های غذایی ارزان یا مجانی در اختیار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - دانش‌آموزانی قرار می‌گیرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - که درآمد خانوادگی محدودی دارند. تی-موبایل هم قصد دارد اینترنت را در اختیار تمامی دانش‌آموزان تحت پوشش این پروژه قرار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - دهد.

هر اداره آموزش و پرورش منطقه‌ای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - می‌توانند تقاضای کمک هزینه را ارائه دهد و به این منظور کافی‌است کد پستی دانش‌آموزان را به اشتراک بگذارند تا تی-موبایل صلاحیت آنها برای دریافت خدمات اینترنت رایگان را تایید کند. نگه‌داری - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - از توزیع اینترنت‌های مبتنی بر هات‌اسپات هم بر عهده مدارس خواهد بود و تی-موبایل نیز برای راه‌اندازی و پشتیبانی فنی، کمک‌ها لازم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - را ارائه می‌کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان

به گفته تی-موبایل، بررسی درخواست مرتبط با هر دانش‌آموز در ابتدا توسط والدین یا مدیران مدارس ارائه می‌شود و چند ساعت طول می‌کشد تا بررسی و تایید شوند. زمانی که با هر درخواست موافقت شود، به هر دانش‌آموز یک هات‌اسپات رایگان و ۱۰۰ گیگابایت ترافیک سالانه تخصیص داده می‌شود. به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - این ترتیب هر فرد به طور ماهانه حدود ۸ گیگابایت ترافیک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - سالانه خواهد داشت که برای استفاده در اپلیکیشن زوم برای ارتباط بین دانش‌آموزان چندان هم بالا نیست اما بخش‌های آموزش و پرورش منطقه‌ای می‌توانند مبلغی معادل با حدود ۵۰۰ دلار به ازای هر دانش‌آموز را به طور سالانه و به عنوان کمک هزینه دریافت کنند تا تخفیف‌هایی روی حجم‌های اینترنت تی-موبایل را به دانش‌آموزان مشمول این پروژه ارائه کنند. در حال حاضر طرح ۱۰۰ گیگابایت ترافیک ماهانه تی-موبایل، ۱۲ دلار قیمت دارد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - و با پرداخت ۱۵ دلار می‌توان از ترافیک ماهانه رایگان بهره‌مند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - شد.

البته باید اشاره کرد که تنها در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - برخی از مناطق آموزش و پرورش‌های در ایالات متحده، آموزش‌ها به شکل آنلاین است اما - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - ۱۳ مورد از بزرگ‌ترین مناطق قصد دارند آموزش را تنها از طریق آنلاین برگزار کنند. از سوی دیگر تی-موبایل احتمالا قادر به یاری رساندن به تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور نخواهد بود؛ چرا که بر اساس آمارها ۱۶.۹ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - میلیون کودک به اینترنت مورد نیاز برای کلاس‌های آنلاین دسترسی ندارند.

در ایران مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - جدید اپلیکیشن «شبکه آموزشی دانش آموزی» (شاد) خبر از رایگان شدن اینترنت این برنامه داد؛ البته باید اشاره کرد که این موضوع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - با رایگان شدن کل ترافیک دانش‌آموزان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر گیلان استان گیلان - متفاوت است.علاوه بر این وزیر ارتباطات درباره جزئیات فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان توضیح داده و توصیه‌هایی را برای مراقبت والدین از فرزندان در فضای مجازی مطرح کرده که می‌توانید در اینجا بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone