🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19834.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انتوتو فهرست برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده را منتشر کرد

شیائومی می ۱۰ الترا که قبلا در صدر فهرست DxOMark قرار گرفته بود؛ در فهرست انتوتو هم با کنار زدن رقبای قدرش بر صدر لیست تکیه زده است. آنتوتو یکی از پایگاه‌های بنچمارک معتبر است و ...

شیائومی می ۱۰ الترا که قبلا در صدر فهرست DxOMark قرار گرفته بود؛ در فهرست انتوتو هم با کنار زدن رقبای قدرش بر صدر لیست تکیه زده است.

آنتوتو یکی از پایگاه‌های بنچمارک معتبر است و هر ماه بر اساس ینچمارک‌های ثبت شده فهرستی از قدرتمندترین گوشی‌ها را منتشر می‌کند. صدر این فهرست برای چندین ماه متوالی در اختیار اوپو فایند X2 پرو بود که برای نخستین بار از مرز ۶۰۰ هزار امتیاز عبور کرد. در ماه آگوست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - اما از رتبه برتر این فهرست ۸ گوشی بیش از ۶۰۰ هزار امتیاز دریافت کرده‌اند که از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - ارتقای قدرت پردازش گوشی‌ها حکایت دارد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان

همانطور که می‌بینید رتبه اول ماه قبل حالا به جایگاه پنجم سقوط کرده است. در صدر این فهرست نام شیائومی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - می ۱۰ الترا می‌درخشد که از همان زمان معرفی به واسطه سخت‌افزار قدرتمندش سر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - صدای زیادی به پا کرده بود. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه UFS 3.1 این گوشی قدرت سخت افزاری را کم نظیری را به ارمغان آورده اما کسب چنین امتیازی مستلزم نرم‌افزار بهینه است. دوربین این گوشی هم به قدری کارآمد است که در رده اول فهرست DxOMark جاخوش کرده است.

رتبه‌های دوم و سوم انتوتو در ماه آگوست به ترتیب در اختیار ویوو IQOO 5 و ایسوس ROG Phone 3 قرار دارد که بر خلاف دیگر مدل‌‌ها از چیپست اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - ۸۶۵ پلاس بهره می‌برد. در رده‌های بعدی هم شیائومی بلک‌شارک 3S، ویوو X50 Pro پلاس، اوپو فایند X2، می ۱۰ پرو، IQOO Neo 3 و ردمی K30 پرو قرار دارند. جالب اینجاست فاصله - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان - بین رتبه اول تا دهم حدود ۵۰ هزار امتیاز است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر لنگرود استان گیلان

در فهرست برترین میان‌رده‌های ماه آگوست آنتوتو گوشی‌های ردمی 10X 5G و نسخه پروی آن رتبه‌‌‌‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌‌اند. هر دوی این گوشی‌ها از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰ بهره می‌برند.موبایل‌های رده سوم تا هشتم نیز به تراشه کیرین مجهز شده‌اند و تا رتبه نهم خبری از گوشی‌‌های دارای چیپست اسنپدراگون نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone