🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19839.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ام‌اس‌آی از باریک‌ترین لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی جهان

ام‌اس‌ای از لپتاپ Stealth 15M رونمایی کرده که به گفته این شرکت با ضخامت ۱۵.۹ میلی‌متر باریک‌ترین لپتاپ گیمینگ ۱۵ اینچی دنیا است. ام‌اس‌آی Stealth 15M به باریکی الترابوک‌ها است و حتی کمی از مک بوک ...

ام‌اس‌ای از لپتاپ Stealth 15M رونمایی کرده که به گفته این شرکت با ضخامت ۱۵.۹ میلی‌متر باریک‌ترین لپتاپ گیمینگ ۱۵ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - اینچی دنیا است.

ام‌اس‌آی Stealth 15M به باریکی الترابوک‌ها است و حتی کمی از مک بوک پرو ۱۶ اینچی باریک‌تر به حساب می‌آید. وزن این لپتاپ هم چندان بالا نیست و تنها ۱.۶۹ کیلوگرم است. ام‌اس‌آی برای این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - مدل از شاسی و بدنه آلومینیومی استفاده کرده و رنگ‌های سفید و خاکستری را در نظر گرفته است.  نمایشگر لپتاپ اندازه ۱۵.۶ اینجی با پنل IPS دارد و رزولوشن آن fHD - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - است. علاوه بر این از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و در بالای آن هم یک وبکم با رزولوشن 720p به چشم می‌خورد. برای رم هم امکان انتخاب تا ۶۴ گیگابایت را دارید و حافظه داخلی می‌تواند حداکثر ۲ ترابایت و از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - نوع NVMe SSD باشد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان

ام‌اس‌آی Stealth 15M با نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل و نیز کارت گرافیک اینتل Xe یا انویدیا جی‌فورس GTX 1660 Ti یا جی‌فورس RTX 2060 Max-Q همراه شده است. البته ام‌اس‌آی هنوز اشاره‌ای به مدل پردازنده نکرده است.

درگاه‌ها شامل تاندربولت ۴.۰ (با قابلیت شارژ لپتاپ تا توان ۱۲۰ وات و پشتیبانی از خروجی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - نمایشگر)، دو پورت USB - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - 3.2 Gen 1، یک درگاه میکرو اس‌دی، یک درگاه HDMI و یک پورت خروجی صدا هستند. علاوه بر این با توجه به این که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - با یک لپتاپ گیمینگ طرف هستیم ام‌اس‌آی کیبورد را با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - نور پس زمینه RGB - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - همراه کرده است. به گفته این کمپانی اسپیکرها توان ۲ وات دارند و ظرفیت باتری ۵۷ وات ساعت است. از دیگر قابلیت‌های این لپتاپ باید به پشتیبانی از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و PCIe نسل چهارم اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان

ام‌اس‌آی Stealth 15M با قیمت پایه ۱۵۴۹ دلار و از ماه اکتبر (مهر تا آبان سال جاری) روانه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - بازار می‌شود. ام‌اس‌آی علاوه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - بر این ساعات قبل از لپتات‌‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر قوچان استان خراسان - سازمانی سری سامیت برای دور کارها رونمایی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارمغان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر یک سوالی دارم شرکت شما اطراف کوی آستانه قوچان خدمات داره
پاسخ: بله در کوی آستانه شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone