🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19823.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

شرکت TCL از جایگزین ۱۲۰ دلاری خود برای ایرپادهای اپل رونمایی کرد

بنابر اعلام رسمی TCL، ایربادهای وایرلس جدید این شرکت با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو (معادل حدودا ۱۲۰ دلار) عرضه خواهند شد. ایرباد جدید این شرکت که MoveAudio S200 نام دارد، دقیقا همان ویژگی‌هایی را ...

بنابر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - اعلام رسمی TCL، ایربادهای وایرلس جدید این شرکت با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو (معادل حدودا ۱۲۰ دلار) عرضه خواهند شد. ایرباد جدید این شرکت که MoveAudio S200 نام دارد، دقیقا همان ویژگی‌هایی را در خود جای داده که از یک ایرباد وایرلس حقیقی انتظارش را دارید: چیزهایی مانند کاهش نویز الکترونیک (ENC) برای کاهش نویز پس‌زمینه، قابلیت کنترل لمسی، قابلیت تشخیص پوشیده شدن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - و سازگاری با دستیار‌های صوتی گوگل اسیستنت و سیری.

اما علی‌رغم این ویژگی‌ها، عمر باتری ایرباد مورد اشاره جای تعریف چندانی ندارد. MoveAudio - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - S200 با هر بار شارژ به مدت ۳.۵ ساعت همراهی‌تان می‌کند. اما نکته مهم اینست که در صورت استفاده صحیح از کیس شارژ این ایرباد، عمر باتری - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - را می‌توانید تا ۲۳ ساعت افزایش دهید. اما برای اینکه این ضعف جبران شده باشد، TCL می‌گوید که ایرباد جدیدش از استاندارد IP54 برخوردار شده و یعنی در برابر آب و گرد و خاک از خود مقاومت نشان می‌دهد.

ایرباد MoveAudio S200 در سه رنگ مشکی، سفید و سبز از راه رسیده و تا پایان ماه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - جاری میلادی روانه بازار اقصی نقاط جهان خواهد شد. اگرچه هنوز اطلاعات بیشتری راجع به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - این ایرباد به دست نیاورده‌ایم، اما محصولی که توسط TCL ساخته شده و چنین قیمت‌گذاری معقولی داشته باشد، قطعا - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - شانس - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیادی برای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پارس آباد استان اردبیل - موفقیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone