🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19829.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام در سال ۲۰۲۱، چیپست‌های 5G را به موبایل‌های اقتصادی می‌آورد

بنابر اخبار تازه، کوالکام قصد دارد تکنولوژی 5G را در سال ۲۰۲۱ به چیپست‌های اقتصادی سری ۴ خود اضافه کند که سبب خواهد شد ارزان‌قیمت‌ترین موبایل‌های بازار هم با پشتیبانی از جدیدترین استاندارد شبکه‌های مخابراتی ...

اما افزودن 5G به موج بعدی از چیپست‌های سری ۴ می‌تواند بزرگ‌ترین کاری باشد که کوالکام طی این سال‌ها انجام داده. زیرا دیوایس‌های اندرویدی مجهز به چیپست‌های سری ۴، جزو ارزان‌قیمت‌ترین دیوایس‌های موجود در بازار حساب می‌آیند که معمولا ۲۰۰ دلار یا کمتر قیمت‌گذاری می‌شوند. بنابراین با تجهیز این موبایل‌ها به 5G، شاهد افزایش چشمگیر استفاده از شبکه‌های مخابراتی 5G خواهیم بود. در حال حاضر ارزان‌ترین موبایلی که با پشتیبانی از این تکنولوژی می‌توان یافت، ۵۰۰ دلار قیمت دارد.

کوالکام جزییات بیشتری راجع به چیپ‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سری ۴ و سازگار با 5G خود ارائه نکرده. برای مثال مشخص نیست که از چه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مودمی برای این چیپ‌ها استفاده خواهد شد و اینکه مودم درون خود چیپست قرار می‌گیرد یا نیازمند واحدی مستقل در موبایل است. یک سوال مهم دیگر اینکه آیا امکان پشتیبانی از شبکه‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - mmWave وجود خواهد داشت یا کاربران تنها به شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز متصل می‌شوند؟

در هر صورت انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار جزییات - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بیشتر درباره چیپ‌های سری ۴ باشیم، زیرا کوالکام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیش‌بینی کرده که نخستین موج از موبایل‌های مجهز به این چیپست‌ها در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ از راه می‌رسند. از سوی دیگر سه شرکت اوپو، موتورولا و شیائومی جزو برجسته‌ترین شرکت‌هایی هستند که متعهد به تولید موبایل‌های 5G با چیپست‌های سری ۴ اسنپدراگون شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone