🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19818.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی TCL از یک عینک هوشمند آزمایشی و یک موبایل جدید با نمایشگر آبشاری رونمایی کرد

درست مانند روندی که در سال ۲۰۱۹ در پیش گرفته شد، شرکت TCL از فرصت خود در نمایشگاه IFA 2020 استفاده کرده تا از دو دیوایس پروتوتایپ رونمایی به عمل آورد. نخستین دیوایس، یک پوشیدنی ...

درست مانند روندی که در سال ۲۰۱۹ در پیش گرفته شد، شرکت TCL از فرصت خود در نمایشگاه IFA 2020 استفاده کرده تا از دو دیوایس پروتوتایپ رونمایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - به عمل آورد. نخستین دیوایس، یک پوشیدنی به نام Project Archery است. این محصول که یک خرق عادت واقعی در دنیای تکنولوژی به حساب می‌آید، در واقع عینکی هوشمند و مجهز به دو نمایشگر اولد است - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - که باعث می‌شود تصور کنید در حال تماشای فیلم‌های سینمایی در محیط سینما هستید.

ورژن ۲.۰ این عینک هوشمند پیشتر در نمایشگاه CES امسال به نمایش درآمده بود، اما TCL ورژن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - ۳.۰ را با خود به نمایشگاه IFA برلین آورده است. این مدل جدید حسابی سبک‌وزن‌تر از پروتوتایپ قبلی است و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - از نظر ظاهری هم هیچ تفاوتی با یک عینک آفتابی معمول ندارد، هرچند که اگر آن‌ها را در خیابان به چشم بزنید، باز هم اندکی عجیب جلوه می‌کند.

TCL می‌گوید در حال کار هرچه بیشتر روی این تکنولوژی است تا افراد عینکی بدون نیاز به استفاده از لنز چشمی یا قرار دادن دو عینک روی یکدیگر، قادر به استفاده از این عینک هوشمند جدید باشند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان

گذشته از این، TCL از یک اسمارت‌فون آزمایشی با نمایشگر آبشاری نیز رونمایی کرده، البته این محصول چیز جدیدی نیست و موبایل Edge Plus موتورولا هم از این قابلیت برخوردار است. لبه نمایشگر این موبایل تا حد زیادی خمیده شده و به این ترتیب، هرگونه حاشیه در کناره‌ها به صورت کامل از بین رفته است. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندر انزلی استان گیلان - اگرچه این طراحی، ظاهری بسیار جذاب به موبایل بخشیده، اما شرکت‌هایی مانند سامسونگ به دلایل درستی تصمیم به عدم استفاده از نمایشگر‌های خمیده گرفتند: این نمایشگر‌ها معمولا احتمال لمس اشتباه صفحه از سوی کاربر را بالا می‌برند و هزینه ساخت‌شان هم بسیار زیاد است.

کمپانی مورد اشاره می‌گوید که این تکنولوژی را به یکی از موبایل‌های آتی خود خواهد آورد، اما از ارائه جزییات بیشتر سر باز زده است. TCL می‌گوید که مشغول کار روی نمایشگرهای تاشو و رول‌شونده نیز هست اما افزوده که سال ۲۰۲۰ برای عرضه عمومی چنین تکنولوژی‌هایی زود است. با توجه به اینکه موبایل گلکسی زی فولد ۲ سامسونگ با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار به دست مشتریان خواهد رسید، احتمالا حق با TCL باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone