🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19848.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

نقشه و مسیریاب تام‌تام به اپ‌گالری هواوی اضافه شد

با اضافه شدن مسیریاب تام‌تام به «اپ گالری» هواوی کاربران محروم شده از گوگل مپس به جایگزینی قدرتمند دسترسی پیدا کرده‌اند. برخی گوشی‌های جدید هواوی از دسترسی به پلی‌استور محروم شده و به جای آن با ...

با اضافه شدن مسیریاب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - تام‌تام به «اپ گالری» هواوی کاربران محروم شده از گوگل مپس به جایگزینی قدرتمند دسترسی پیدا کرده‌اند.

برخی گوشی‌های جدید هواوی از دسترسی به پلی‌استور محروم شده و به جای آن با فروشگاه اپلیکیشن «اپ گالری» (AppGallery) عرضه می‌شوند. کاربران اپ ‌گالری تا کنون از نقشه «Here WeGo» استفاده می‌کردند و این فروشگاه فاقد نقشه و مسیریابی قدرتمند بود حالا اما اپ «تام تام» به آن اضافه شده که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - این خلا را به خوبی پر می‌کند.

نقشه تام‌تام یکی از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - جامع ترین پلتفرم های مسیریابی دنیاست - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - و حتی از برخی جهات نظیر نمایش خطوط و تقاطع های ریلی یک گام جلوتر از رقبا قرار دارد. این اپ امکان ذخیره نقشه‌های 3D برای استفاده آفلاین را دارد اما در صورت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - استفاده آنلاین امکاناتی مثل نمایش بلادرنگ اطلاعات ترافیکی و حتی هشدار دوربین‌های ثبت سرعت هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات آن باید به نمایش مکان‌های عمومی مثل رستوران، فروشگاه و پمپ بنزین و به اشتراک گذاری مکان اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان

تام‌تام اما یک چالش بزرگ هم دارد که رایگان نبودن خدمات است. کاربران تنها یک ماه به سرویس رایگان دسترسی داشته و پس از آن باید ماهانه ۱.۹۹ دلار یا سالیانه ۱۲.۹۹ دلار پرداخت کنند. با این حال هواوی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - با تکیه بر کسب و کار رو به رشد - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - تام تام و حجم عظیم داده‌های نقشه آنها سرگرم توسعه پلتفرم ها و اپ‌های دیگر است.

این نخستین همکاری بین دو شرکت مذکور نیست و هواوی از راهکارهای نقشه‌نگاری هواوی در کیت‌های HMS استفاده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر قروه استان کردستان - کرده که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد از آن برای تولید اپ‌های مبتنی بر نقشه نظیر سرویس‌های اشتراک تاکسی استفاده کنند.

هواوی همچنین با همکاری تام‌تام در حال توسعه نقشه‌ای با نام Maps است که در صورت کارایی بالا نیاز کاربرانش به گوگل مپس را به کاملا مرتفع خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone