🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19820.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

فوجی‌فیلم از سریع‌ترین لنز فوکوس خودکار جهان رونمایی کرد

فوجی‌فیلم از سریع ترین لنز فوکوس خودکار جهان به نام XF50mmf1.0 R WR رونمایی کرد. این لنز که برای دوربین‌های پیشرفته سری X با سنسور APS-C ساخته شده، به لطف روزنه بزرگتر نور بیشتری را ...

فوجی‌فیلم از سریع ترین لنز فوکوس خودکار جهان به نام XF50mmf1.0 R WR رونمایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد. این لنز که برای دوربین‌های پیشرفته سری X با سنسور APS-C ساخته شده، به لطف روزنه بزرگتر نور بیشتری را وارد سنسور کرده و عکسبرداری باکیفیت‌تر در محیط‌های کم‌نور با عمق میدان بسیار سطحی را امکان پذیر می‌کند.

لنز XF50mmf1.0 - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - R WR حدوداً ۱۰.۳ سانتی‌متر طول و ۸۴۴ گرم وزن داشته و درون آن ۱۲ المنت اپتیکی در ۹ گروه قرار گرفته است. برای مقایسه، لنز ۵۶ میلیمتری فوجی فیلم با ضریب اف 1.2 حدوداً ۴۰۸ گرم وزن و ۷.۶۲ سانتی‌متر طول دارد. لنز فول فریم Z-Noct نیز در حدود ۱۵ سانتی‌متر طول و ۱۹۹۶ گرم وزن دارد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان

XF50mmf1.0 R WR برخلاف لنز فوکوس دستی Z-Noct، از سیستم فوکوس خودکار برخوردار است که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. فوجی فیلم می‌گوید این لنز «حتی در تاریکی هم سریع و دقیق است» و اضافه می‌کند که استفاده از فوکوس دستی آن به لطف طراحی جدید حلقه فوکوس آسان خواهد بود.

ساخت لنزهای فوکوس خودکار با ضریب اف پایین به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - خاطر قطر فوق العاده کم صفحه فوکال (Focal Plane) بسیار مشکل است، به همین دلیل نیز فوجی فیلم از فرآیند توسعه سخت لنز XF50mmf1.0 خبر داده است.

لنز XF50mmf/1.0 R WR با قیمت ۱۵۰۰ دلار از هم اکنون قابل پیش خرید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر بندرترکمن استان گلستان - بوده و از فصل پاییز به آدرس خریداران ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone